יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (1 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (13 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (10 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
שירים
סיבוב הסביבוןסיבוב הסביבון סביבון מסתובב מסתובב ואף פעם לא מתעייף אני תוהה לפעמים , כמה הוא יכול להסתובב סביב עצמו ולא תש כוחו, עשוי הוא
מפלסטיק , עץ, או מתכת וכתוב עליו - נ.ג. ה. פ. לרוב קל משקל, לכן הוא מסוגל להסתובב בלי די, ואילו את הסביבון מעופרת יצוקה כבר לא מכינים, זהו לא אוהבים בעולמינו את הכבדים ואת השמנים, הם מסורבלים ולאט מידי מסתובבים. אז החליפו אותם בפלסטיק, חטובים, רזים וקלים, מהר,
מסתובבים וכל היום רוקדים, לא מתעיפים ולא נחים. יש גם סביבונים מכסף וזהב, מזכוכית ,קרמיקה וחרסינה, אותם
יוצרים האומנים.
הם בעיקר לנוי ולקישוט משמשים כמו תמונה על הקיר , הם יפים אך לא מסתובבים. ואילו הסביבון הקל הוא כמו בלרינה , על רגל אחת מסתחרר וממש מרחף ולא מתעייף. הסתובב לך סביבון , הסתובב ושמח גדולים וקטנים. תגובות
אורנה
/
ואין עופרת יצוקה רק קלי רגליים. חנוכה שמח
/
26/12/2016 19:21
אילה בכור
/
את יודעת כמו דוגמניות רזות וחטובות-תודה
/
26/12/2016 19:40
נורית ליברמן
/
ולי יש עדיין סביבון מע
/
26/12/2016 22:05
אילה בכור
/
איזה יופי חיפשתי ולא מצאתי..
/
26/12/2016 22:36
דויד סמוכה
/
יפה מאוד סובבת את הסביבון חג אורים שמח
/
27/12/2016 05:26
אילה בכור
/
תודה דוד
/
27/12/2016 09:10
יקיר (יקי) דסא©
/
מסתובב רוקד ומשמח
/
27/12/2016 07:35
אילה בכור
/
אכן שמח ומשמח.תודה ליום נעים
/
27/12/2016 09:11
גלי צבי-ויס
/
כמו בלרינה
/
27/12/2016 08:05
אילה בכור
/
ביחוד הכיפורים כמוני...תודה ליום מאיר
/
27/12/2016 09:11
גלי צבי-ויס
/
שיהיה יום חורפי נעים ומאיר.
/
27/12/2016 09:43
אילה בכור
/
הסתגרות בבת עם הנכדים-יום נעים
/
27/12/2016 11:22
גלי צבי-ויס
/
כייף גדול. אני אגב, גם אוהבת לטייל בגשם. זה נפלא בעיני.
/
27/12/2016 12:01
יום טוב צבי
/
נס גדול היה פה
/
27/12/2016 09:24
אילה בכור
/
כן אנחנו זקוקים תמיד לנסים
/
27/12/2016 11:23
גליה אזולאי
/
סביבון סוב סוב סוב ותב
/
27/12/2016 12:24
אילה בכור
/
אמן ותודה לך עם אור ושמחה
/
27/12/2016 13:32
viki.s
/
אכן תענוג להביט בהם כמו רקדנים
/
27/12/2016 12:30
אילה בכור
/
בלינו..תודה ויקי יום מואר
/
27/12/2016 13:32
יצחק אור
/
ירוץ בגיל
/
27/12/2016 12:50
אילה בכור
/
אכן תודה ויום מאיר
/
27/12/2016 13:32
עידית אורדן
/
דבר נפלא ומשמח הסביבו�
/
27/12/2016 15:08
אילה בכור
/
תודה עידית ויום מאיר
/
27/12/2016 15:40
התחברותתגובתך נשמרה |