יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
הילדה והשמשהילדה והשמש עמדה ילדה בשדה והביטה לשמים , ראתה המון עננים שחורים ואפורים נפוחים ומלאים במים, כמו רוצים להיתרוקן חיפשה את השמש כדי להאיר ולחמם אך זו הסתתרה מאחורי העננים וההרים. קראה הילדה לשמש ביקשה התחננה בואי שמש קר לי וקר לסבתא , שמעה זאת השמש שלחה כמה קרניים ואיתה את הקשת היפה לשמח הילדה , אך הילדה ישבה על אבן בשדה קרה ועצובה , חיכתה לשמש שתגיח מבין העננים תחמם ותאיר הרגישה השמש מצוקת הילדה פיזרה העבים , השמיים התבהרו קרני אור נשלחו לכול עבר אור וחום הפיצו, התחממה הילדה קמה הביטה לשמיים, פרשה לצדדים הידיים ולחשה לשמש תודה. בזכות הילדה השמש אתמול זרחה בערב הלכה ואמרה – אל דאגה אשוב במהרה. תגובות
רחל בנגורה
/
מקסים אילה. נאיבי וטהור ❤💛💃💚💞
/
26/01/2022 20:27
אילה בכור
/
תודה רחל ושבתשלום
/
28/01/2022 11:46
אורנה
/
שמש
/
26/01/2022 22:07
אילה בכור
/
בכול גיל אהובה השמש אך במידה- תודה אורנה
/
28/01/2022 11:46
אודי גלבמן
/
איזה שיר חמוד!
/
26/01/2022 22:35
אילה בכור
/
גם אתה חמוד...תודה אודי ושבתשלום
/
28/01/2022 11:47
שמואל כהן
/
יָמִים שֶׁל אוֹר וְשֶׁמֶשׁ מְשַׂמְּחִים יַלְדָּה קְטַנָּה
/
27/01/2022 00:00
אילה בכור
/
תודה שמוליק יקר.. זה נתבקש לי לרשום ביום בו זרחה השמש
/
28/01/2022 11:48
גלי צבי-ויס
/
אשוב במהרה
/
27/01/2022 07:46
אילה בכור
/
היא תמיד שבה אין לה לאן ללכת- תודה גלי ושבתשלום
/
28/01/2022 11:50
גלי צבי-ויס
/
זה טוב וזה משמח. שבת נפלאה יקרה.
/
28/01/2022 18:44
יקיר (יקי) דסא©
/
ילדה בתמימותה מבקשת מהשמש לצאת והשמש כמו נענית לה.. יש תקווה לילדה..
/
27/01/2022 09:51
אילה בכור
/
יש תקווה וזה הכי חשוב- תודה יקי
/
28/01/2022 11:50
נורית ליברמן
/
בזכות הילדה השמש אתמול זרחה
/
27/01/2022 11:48
אילה בכור
/
ותודה לך נורית על החיוך- ואני הלכתי לשחות ונהניתי מחומה של השצש
/
28/01/2022 11:51
מרים מעטו
/
אילה יקרה
/
27/01/2022 12:31
אילה בכור
/
ותודה לך על המשוב מרים יקרה- שבתשלום
/
28/01/2022 11:51
אביה
/
כמה כייף שהיא שבה - לחמם לחבק - מקסים אילונת
/
27/01/2022 14:18
אילה בכור
/
תודה אביה ושבתשלום
/
28/01/2022 11:52
רבקה ירון
/
***
/
27/01/2022 16:25
אילה בכור
/
שמחה שאהבת הילדה השמש והשיר- תודה ושבתשלום
/
28/01/2022 11:52
התחברותתגובתך נשמרה |