יצירות אחרונות
... [26] / אהבות נואשות / (0 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (3 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (5 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (2 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (6 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (4 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
שירים
שיחה עם בת אלשיחה עם בת האל שוחחתי עם בת אל , . אכזבה ובטח יש עוד סיבות- ענתה לי ואיך הבכי עוזר להיפטר מהכול , הוספתי למה דמעות זולגות מהעניים ולא מפסיקות, מפריעות לצחוק ולשמוח . והוספתי בחיוך קטן, כאילו אין מים.
הלב נפש האדם והנשימה הבכי פסק, העיניים התנקו. תגובות
אושרדור
/
מתוך נסיוני יש גם דמעו
/
02/06/2020 15:32
אילה בכור
/
בהחלט יש .תודה אושר המאושר
/
02/06/2020 17:31
רבקה ירון
/
:)) / אהבתי אֶת גישתךְ. / תודה רבה, אילה יקרה.
/
02/06/2020 16:29
יקיר (יקי) דסא©
/
לא צריך להיות בת אל כדי לדעת את מה שהיא אמרה :-)
/
02/06/2020 16:41
אילה בכור
/
אבל טוב לשמוע גם ממנה..תודה
/
02/06/2020 17:32
גלי צבי-ויס
/
מקורבת אל האל
/
02/06/2020 16:49
אילה בכור
/
הכי מנצח-תודה גלי
/
02/06/2020 17:33
גלי צבי-ויס
/
שיהיה לך יום מנצח.
/
03/06/2020 08:39
צבי רז
/
שיחה נוקבת עם בת-אל המקורבת אל הבורא
/
02/06/2020 17:29
אילה בכור
/
מאישה לאישה-תודה
/
02/06/2020 17:33
דני זכריה
/
דמעות של אושר ודמעות של צחוק
/
02/06/2020 18:58
אילה בכור
/
משתדלת בכול אופן- בסוד לא תמיד מצליח לי תודה לך
/
03/06/2020 10:28
מרים מעטו
/
~love~ ~king~
/
02/06/2020 19:51
אילה בכור
/
חברה מקסימה שאת..המון תודה
/
03/06/2020 10:29
מרים מעטו
/
~love~ העיר היא~פתח תקווה?כתבי גם המיקוד בבקשה ותודה
/
03/06/2020 12:17
שמואל כהן
/
רק דמעות של אושר ושמחה
/
03/06/2020 05:34
אילה בכור
/
בראש שלי יש המוני שאלות-כמו ראש של ילד
/
03/06/2020 10:31
אורנה
/
הדמע והבכי גם בשעת הצער מזכך הנשמה ומשמחה הכי כיף
/
03/06/2020 06:40
אילה בכור
/
כנראה אבל לילדים יש נשמה טהורה והרבה הם בוכים..תודה אורנה
/
03/06/2020 10:41
אודי גלבמן
/
איילה יקרהלא חייבים ד�
/
03/06/2020 09:00
אילה בכור
/
אודי חמודי-פנים רבות לקירבה ולי עושה טוב השיחה עימו ועימה
/
03/06/2020 10:42
יצחק אור
/
מדוע יש בכי?
/
03/06/2020 09:36
אילה בכור
/
הן מנקות ומטהרות אבל לעיתים מיותרות
/
03/06/2020 10:42
גליה אזולאי
/
הדמעות מטהרות ומנקות, דמעות אושר וצחוק יפות לבריאות ולמצב רוח האדם.
/
03/06/2020 12:52
יום טוב צבי
/
ללא רמאות
/
03/06/2020 14:50
התחברותתגובתך נשמרה |