יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
הודעות והגיגים
הודעה חשובה למשתמשים במסנג'רמייקרוסופט החליטה, החל מה-15 לספטמבר, להפסיק לתמוך בגרסאות המסנג'ר הישנות ולהכריח את כלל המשתמשים לשדרג לגירסת המסנג'ר החדשה (2009). אם טרם קיבלתם הודעה המודיעה לכם כי אתם חייבים לשדרג לגירסה החדשה-צפו פגיעה, בקרוב תקבלו ואם תחליטו להתחכם ולא לשדרג, לא תוכלו להפעיל יותר את המסנג'ר. הכל טוב ויפה, לשדרג זה תמיד נחמד אבל במקרה זה הגרסה החדשה סובלת משפע של בעיות תוכנה ובעיקר מאיכות וידאו ושמע ירודים ביחס לגרסה הקודמת. על מנת להמשיך לעבוד עם הגרסה הישנה (8.5) יש לבצע את הפעולות הבאות: 1. גשו למחיצה c:\program files\windows live\messenger 2. אתרו את קובץ ההפעלה MSNMSGR עם האייקון המוכר של המסנג'ר, הקליקו עליו בעזרת העכבר קליק ימני ובחר מאפיינים (properties( 3. בחלון שיפתח גשו מחיצת תאימות (compatability) 4. סמנו וי בחלונית "הפעל תוכנית זאת במצב תאימות עבור:" ובחלונית הגלילה שמתחתיו בחרו" windows server 2003 service pack1" אם האופציה הזאת אינה קיימת בגרסה שלכם בחרו "windows 2000" ולחצו על אישור. 5. אתחלו את המחשב. במידה וכבר שידרגתם לגרסה 2009 ואתם מעוניינים לחזור לגרסה הקודמת יש להסיר תחילה את הגרסה החדשה דרך לוח הבקרה "הוסף הסר תוכניות". לאחר מכן יש להתקין את גרסת 8.5 ואז לבצע את השלבים המתוארים למעלה. כעת תוכלו להמשיך לעבוד עם גרסת המסנג'ר 8.5. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |