יצירות אחרונות
ההאור שבסוד (1 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
חברתי השינה -מוקדש באהבה לגליהחברתי השינה מיום שנולדתי הצמידו לי אותה כבת לוויה היא ליוותה אותי בינקותי,בילדותי ובבגרות, במהרה היא הפכה לחברה קרובה ואפילו מאד- השינה- כל חיינו היינו צמודות זו לזו, כצל הלכה אחרי לכל מקום, רק עצמתי את עיניים וכבר ראיתי אותה שוכבת לידי, כעבור שנים ,אני לא יודעת מה קרה , אך, חברתי השינה, התחילה להתרחק ממני לאט ובעקביות, הלכה ובאה כאשר התחשק לה, ואז נעלמת לימים שלמים ולא חוזרת אפילו בלילות, וכשחזרה
בקושי דיברה ולשאלתי "אפוא היית?" לא ענתה, אני
שוכבת במיטה ומחכה לה, בתקווה שתופיע ותפתיע אפוא
את חברתי שינה, למה ולאן נעלמת
לי?" לאן את נודדת"" היא מתרחקת ממני ולשווא אני מצפה לה, ובינתיים שנתי נודדת למרחקים ולמרחבים הפתוחים, אולי
הלכה לחפש צעירה ממני? אולי יפה ממני בואי" אני קוראת לה בחשיכה, גם אני זקוקה לך.. ואז היא מופיעה ואחרי יום שוב נעלמת, נודדת. "את חסרה לי" אני לוחשת בשקט של החשיכה בעודי שוכבת במיטה, אני צריכה אותך, בואי בבקשה, אך
היא נמצאת הרחק אי-שם, לא שומעת ולא מגיעה אני כבר יגיעה. אמשיך
לחכות לה וכשתבוא אקבל אותה יפה בתקווה שתסכים להישאר איתי כמו פעם. ,/אולי מרחוק היא שולחת את ברכתה כי פתאום אני נרדמת תגובות
יום טוב צבי
/
בואי בבקשה
/
03/05/2018 12:20
אילה בכור
/
הפסיקה להקשיב- יום נעים לך
/
03/05/2018 13:07
גלי צבי-ויס
/
השינה
/
03/05/2018 12:41
אילה בכור
/
חמקמקה ומתעתעת-תודה גלי
/
03/05/2018 13:07
גלי צבי-ויס
/
לגמרי כך. מתעתעת לגמרי.
/
03/05/2018 15:53
סופיה אור
/
מדוייקת..
/
03/05/2018 19:46
אילה בכור
/
תודה סופיה ,מסימני הגיל
/
03/05/2018 20:38
סופיה אור
/
כן יקירה..גם אצלי :)
/
03/05/2018 21:41
גליה אזולאי
/
תודה רבה חברה יקרה. אנ
/
04/05/2018 00:31
אילה בכור
/
תודה , גם לך ולכולנו שבת שלום
/
04/05/2018 11:35
יקיר (יקי) דסא©
/
הקדשה ראויה לגליה. וכל אחד יכול להזדהות.
/
04/05/2018 10:25
אילה בכור
/
תודה יקי ושבת מבורכת
/
04/05/2018 11:36
יצחק אור
/
פתאום
/
04/05/2018 10:33
אילה בכור
/
רצוי שגם שינה תהיה לנו כי היא נותנת מנוחה
/
04/05/2018 11:36
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !עם הגיל, הול
/
05/05/2018 11:48
התחברותתגובתך נשמרה |