יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (0 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (2 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
כתיבת יצירהכתיבת יצירה משוררים כותבים שירה זכה , טהורה משתמשים בשפה גבוהה ויפה כותבים בהומור ושנינה יש מהדמיון מבשלים מטעמים ויש השולפים רעיונות מהשרוול שירים וסיפורים יש חלומות רושמים או רשמים ממסעות וטיולים ויש המשמרים בכתיבה חוויות וזכרונות מהימים שעוברים אך יש גם הכותבים ומשכתבים את החיים כותבים על היותם ילדים תלמידים חיילים כותבים על בריאות ותחלואים כותבים על פרנסה הורות ונכדים ואני משחקת במילים מפרקת מרכיבה ובונה מהם מגדלים לעיתים מצחיקים או משעשעים לפעמים מחשבות ותהיות מעלים האם לזה יקרה שירים או סיפורים בשפת הסופרים והמשוררים אך להגדרות אלה הם לא משתייכים הם אחרים שונים לא מתאימים לא משתלבים לא בסיפורים ולא בשירים מילים מתוך מילים יוצאות ונרשמות מתערבבות ומתערבלות האם זה מפחית מערכם כיצירות? אז מה שם ינתן להם בספרות תגובות
אודי גלבמן
/
אני בהחלט חושב שזה ז'א�
/
23/09/2016 05:58
אילה בכור
/
תודה אודי ואיך נקרא לילד?
/
23/09/2016 13:47
גלי צבי-ויס
/
את משחקת במילים
/
23/09/2016 06:51
אילה בכור
/
תודה גלי זה הגע לאחרונה וכבש אותי בסערה-שבת שלום
/
23/09/2016 13:48
גלי צבי-ויס
/
שתמשיכי להסחף בהנאת הכתיבה.
/
23/09/2016 14:58
יום טוב צבי
/
לשכתב את החיים
/
23/09/2016 08:12
אילה בכור
/
אכן כן לנשמה-שבת שלום
/
23/09/2016 13:48
אהובה קליין
/
אילה היקרה
/
23/09/2016 08:34
אילה בכור
/
תודה אהובה על מילים חמות שלך-שבת מבורכת לך
/
23/09/2016 13:49
גליה אזולאי
/
אני נהנית מהכתיבה של�
/
23/09/2016 09:32
אילה בכור
/
תודה מקרב לב,,שבת שלום ,גם אני נהנית מהכתיבה הזאת
/
23/09/2016 13:50
יצחק אור
/
הגדרות
/
23/09/2016 11:55
אילה בכור
/
נכון אמרתי לעצמי וכותבת את אשר אוהב-שבת נהדרת לך
/
23/09/2016 13:51
אילה בכור
/
תודה אילנה,משמחת אותי,ממש כך
/
23/09/2016 23:19
אביה
/
אילה לכל אחד הסגנון שלו - ואני אוהבת בשפה פשוטה מילים שאוספת מעל צמרות עצים או גבעולי פרחים - יפה כתבת שבת טובה
/
23/09/2016 16:04
אילה בכור
/
אביה יקרה את מרגשת אותי כל פעם מחדש..תודה ושבת שלום
/
23/09/2016 23:19
יקיר (יקי) דסא©
/
נכון, כל אחד כותב מה שהוא מרגיש ומה שמשחרר אותו.
/
23/09/2016 20:34
אילה בכור
/
.לא מתנצלת,אין על מה, רק תהיתי אם לסוג הזה של הכתיבה ולכן שיתפתי
/
23/09/2016 23:23
התחברותתגובתך נשמרה |