יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (0 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (2 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
בדיקהבדיקה בדיקה ולא בדקה אלה במחשבה תחילה על כל אחד לעשות בדק בית עם עצמו בביתו ובסביבתו לבדוק מה דרוש תיקון או שיפור איפא וכמה ולתקן, לא להגיד עוד דקה לא לומר די לי במה ואיך שיש. בקי בדקה וראתה שחסרה מעט אמונה לשינוי לטובה חסרה בבית מעט אופטימיות ותקוה לשינוי האווירה אז לקחה בד וצבעים וציירה על הבד מצד אחד זריחה של שמש מאירה ומצד שני ירח וכוכבים מנצנצים להזכיר לה כי כל יום אחרי השקיעה השמיים הופכים כהים להראות שלא הכל שחור, כי גם בשחור יש מעט אור, הנה הלבנה מופיעה ומסביבה כוכבים זוהרים כי עם עלות השחר השמש שוב זורחת מחממת ומאירה , נותנת תקווה ואמונה בקי שמה גם פרחים בכד ,ליופי לבלוב ופריחה להזכיר שבחיים דברים מתחדשים כמו שיש סוף יש התחלה וכמו שיש לילה חשוך יש בוקר של אורה תגובות
יקיר (יקי) דסא©
/
אחרי לילה חשוך בא בוקר של אורה.. מעודד.
/
13/09/2016 21:05
אילה בכור
/
אני שמחה שעודדתי, ליל טוב
/
13/09/2016 23:00
גליה אזולאי
/
העיקר שיעיר את נפש האד
/
13/09/2016 21:54
אילה בכור
/
תודה גליה ולילמנוחה
/
13/09/2016 23:00
גלי צבי-ויס
/
בדק בית
/
14/09/2016 06:34
אילה בכור
/
אכן כן,,לתקן הניתן תיקון ולא לקלקל שוב יום נעים
/
14/09/2016 11:46
גלי צבי-ויס
/
לגמרי כך. יום קסום אילה יקרה.
/
14/09/2016 12:30
יום טוב צבי
/
לא הכל שחור
/
14/09/2016 07:59
אילה בכור
/
נכון יש עוד מלא צבעים ואותם לראות-תודה לך ויום נעים
/
14/09/2016 11:46
viki.s
/
אכן צודקת על כל אדם לפשפש במעשיו אהבתי
/
14/09/2016 11:11
אילה בכור
/
בהחלט תודה יקירה ויום טוב
/
14/09/2016 11:46
אביה
/
אילה - כמו שיש סוף יש התחלה וכמו שיש לילה חשוך יש בוקר של אורה אוהבת את כל המילים תודה
/
14/09/2016 17:21
אילה בכור
/
תודה אביה מקרב לב וערב נהדר לך
/
14/09/2016 19:59
גדי רוט
/
שלום לך אילה בכור יקירה יפה שירך אהבתי רק למה את לא אוהבת את השחור מה הוא מפחיד אותך ~love~
/
14/09/2016 17:44
אילה בכור
/
אני לא לובשת שחור-אוהבת לבן וצבעים עליזים
/
14/09/2016 20:00
דויד סמוכה
/
יפה מאוד בדקת וכתבת יישר כוח
/
15/09/2016 04:31
גדי רוטשטין
/
צמדים צמודים ירדו לעולם
/
15/09/2016 10:16
התחברותתגובתך נשמרה |