שירים

לקרוא ולא להאמין מעשה שהיה!

אישה שיצאה מהקניון גלתה שהגלגל של הרכב שלה מפונצ'ר. כשהתחילה במלאכת החלפת הגלגל, ניגש אליה גבר בחליפה מהודרת ומזוודה, ושאל ברוב ג'נטלמניותו אם אפשר לעזור. הוא החליף עבורה את הגלגל, והאישה הודתה לו מקרב ליבה על העזרה.


הגבר שאל אותה אם תוכל להסיע אותו לצד האחורי של הקניון, כי השאיר שם את הרכב, והוא ממהר. היא הופתעה, ושאלה אותו למה חנה שם. הוא התחיל להסביר לה שפה ושם (פגש חבר שלא ראה הרבה זמן, ישב איתו, אח"כ טעה בדרך ובלה בלה בלה). לא היה לה כ"כ נוח לקחת אותו, אבל גם לא היה לה נעים לסרב לבקשתו הצנועה אחרי העזרה שקבלה ממנו.


פתאום היא נזכרה שכשהחזירו את הג'ק לבגאג', הוא השאיר שם את המזוודה שלו. היא אמרה לו שהיא תיקח אותו, אבל היא חייבת לקפוץ רגע לקניון כי נזכרה ששכחה שם משהו. היא הציעה לו לחכות בינתיים ברכב, הגיעה חזרה לקניון, פנתה לאיש האבטחה וסיפרה לו את הסיפור.


כשהגיעו לרכב, הוא כבר לא היה שם. במזוודה שהושארה על ידו נמצאו חבל, נייר דבק וסכינים, שלא משאירים מקום לדמיון לגבי הכוונות שהיו לאותו גבר אלמוני.


מבדיקה שנעשתה, התברר שהנקר בגלגל נעשה בצורה מכוונת...


בנות, אין "לא נעים" ואין "לי זה לא יקרה".


אם אתן מוצאות את עצמכן בסיטואציה שלא נוחה לכן - תחשבו רק על הבטחון שלכן. לא משנה אם זה מול גבר זר או מול השכן ממול. גם אם הוא החליף לכן גלגל במשך שעות, וגם אם הוא לובש חליפה של ג'ורג'יו ארמני.


לא לתת אמון בזרים בכלל.


טעות קטנה בזמן הלא נכון עם האדם הלא נכון -  והמחיר יקר

תגובות