סיפורים

אהבת חיי פרק רבעי

פרק רבעי- התשוקה הוירטואלית שהפכה למימוש....

בעודנו נוסעים בהנאה, פתאום איילת מסיטה את ההגה ופונה ימינה לעבר שדה מדהים הפרוש בעמק. חושך מוחלט והג'יפ דוהר ושט.ל עבר מקום לא יודע, אל עבר הבלתי נודע . לאחר כעשר דקות נסיעה בחשכה מוחלטת וכשאיתה מתגברת התשוקה, אני אומר לאיילת יקירה כי כדאי שנעצור ונצא מן הרכב. איילת בולמת את הג'יפ הכסוף ומכבה את אורות רכבה שמחשיכים באחת את הנוף הנפלא שהתגלה בעמק שאילו הגענו.

אווירה מחשמלת באוויר ואנו ממשיכים ללטף וליהנות, האחד מן השני. איילת מראה לי את הגג הנפתח, לוחצת על הכפתור והחלון נפתח. ברקיע בוהק לו ירח מדהים, כן כי זהו היום ליל הירח. ירח , סהר ולבנה, ממש מדהים ומהנה כמו בסרטים. מרגע זה כמובן, ירח מלא הפך לסמל את החיבור השמימי והיווה אבן דרך ונקודת ציון משמעותית בהמשך היחסים בניינו.

 הירח מדהים וקריר קצת בחוץ, צינת סוף האביב חודרת לרכב. אני פותח את הדלת ועובר לצד של איילת פותח את דלתה והיא יוצאת זוהרת, יפה מתמיד, מדליקה ומתמסרת. איילת פותחת את הדלת האחורית ומוציאה שמיכה כי קר היא טוענת, אני במקביל מציע לחמם אך איילת אהובתי מתעקשת על שמיכה. היא מוציאה את השמיכה ופורסת אותה בשדה הפתוח, שדה  שיבולים וחיטה. היא מזמינה אותי לשבת לצידה כשהיא נשכבת על גבה ומביטה לירח. "חומד" היא אומרת  "בוא תראה איך הירח זוהר, מהיום ואילך זה יהיה עבורנו סימן, סימן של אהבה, תשוקה וכייף הדדי, מהיום ואילך כל ליל ירח מולד יסמל עבורנו את ליל המפגש".

 אני מתיישב לצידה של איילת כשהמון מתח באוויר, מן מתח בלתי מוסבר שלווה בתחושה מדהימה ומתוקה מעצם הפגישה וקרבתה של איילת אהובתי ומתחיל ליהנות בתשוקה אדירה. כך כשעה אני ואהובתי בפנטזיית חושים מצמררת כשכל חלק בגוף משתתף בהנאה. הנאה מטורפת ומטריפה שלא חוויתי מעודי, הגוף מתמסר והופך לאחד, אני ויקירתי  בתענוגות חושים מסחררת, המון אהבה , געגוע  וכמיהה הופכים בין רגע למציאות מדהימה.כך שעות בהנאה מטריפה אני ואהובתי על שמיכה בתוך שדה חיטה ושעורה, החושים בטירוף מתמשך ללא שובע, מתעלסים מתענגים כשהירח מעל, מביט ואומר זה לא רגיל. אהובתי נשמתי מהיום ואילך  זוהי איילת שלי. 

לפנות בוקר כמעט ואנחנו עדיין שם, לא שבעים האחד מהשני אך מה לעשות יש  מחר ועמל ומחליטים לקום ולחזור חזרה. מאכזב אך מה לעשות אלו הם החיים גם עבודה וגם עסקים צריכים לעשות. אנחנו קמים מהשמיכה באכזבה גלויה ומקפלים את השמיכה לג'יפ חזרה. עולים לרכב וחוזרים חזרה בשתיקה ובדממה. רבע שעה נסיעה ודממה מוחלטת, כל אחד מאיתנו שקוע בחוויה המדהימה שזה הרגע חווינו. אני שט ומפליג בדמיוני מתענג על מה שהיה. פתאום מגיעים וזהו רגע עצוב כי הרי קשה הפרידה וכך מעתה ועד סוף העולם, זהו גם שיר שאותו מאמץ לשיר לאהובתי מתי שיידרש. 

איילת מכבה את מנוע הרכב ואנו יושבים עוד כחצי שעה בחיבוק וליטוף מבלי אומר מילה. הגוף והריח עושים את שלהם, הנאה צרופה ועונג מושלם זה מה שחווינו בפגישה הראשונה. קשה הפרידה וכאילו לתמיד, כך חשתי ברגע זה, המון ליטופים, נשיקות וחיבוקים אך אין מה לעשות, מחר יש עבודה וחייב לחזור. נפרדנו בעצב ובשקט וכל הדרך חזרה המשכנו בשיחה לנתח את מה שהיה , חוויית חיי שתימשך לעולם עם אהובתי המדהימה והמיוחדת איילת.

 

 

פרק זה מוקדש לירח המדהים של אותו ליל פגישה

ולאיילת אהובתי שהעניקה לי את ליל האהבה שלא ידעתי מעודי.

 

תגובות