סיפורים

אהבת חיי פרק ראשון

פרק ראשון..... תחילתו של קיץ 2007

זה התחיל כך פתאום, משום מקום, הכרות מעניינת , מיוחדת ולא שגרתית. חוויה שחוויתי ושעודני חווה מזה כשנתיים. איני יודע עדיין כיצד לתאר את מה שחוויתי ואת מה שעדיין חווה במהלך השנתיים הללו,מאז שהכרתי את איילת האישה המיוחדת

איילת, אישה מיוחדת ומדהימה שקיימת רק באגדות או יחידה בדורה.

זה התחיל בתחילתו של קיץ 2007. מצאתי את עצמי מצוטט באתר באינטרנט וקורא תגובות למאמר שכתבתי , עניין שבשגרה כשלפתע קלטה עיניי תגובה שמשכה את עיני. תגובה קצת שונה ומעניינת. פתחתי את התגובה על מנת לקרוא את תוכנה עד הסוף. מהרגע הראשון שקראתי את תוכן התגובה הבנתי שזה משהו שונה, חריג ולא שיגרתי. הבנתי שמאחורי התגובה, מסתתרת אישה מיוחדת, הסגנון הרהוט בכתיבה, ניסוח המילים ואופן הפנייה, גרמו לי להבין כך. תחושותיי שלא מטעות אותי בדרך כלל כך גם הפעם אמרו לי כי עליי ליצור עימה קשר.

שלחתי מסר מעניינן ומושך משלי וביקשתי כי תגיב על מנת שאוכל להמשיך את השיחה בניינו, גם אם היא רק בכתובים ואמרתי לעצמי ברגע זה כי אנסה למשוך את תשומת ליבה . 

כך בציפייה דרוכה ובתקווה שפנייתי תיענה המתנתי . לאחר כמספר שעות, קיבלתי מסר נוסף ובצמוד לו את מספר המסנג'ר שלה.הוספתי את כתובתה ולפתע נפתח המסך הלבן...... מה שמסמל כי הצד השני קיבל את פנייתי, ליבי החל לפעום במהירות וחושיי החלו להתחדד. איילת קיבלה את פנייתי לשיחה והחלנו  מנהלים שיחה שגרתית כשעמוק בתוכי מייד הבנתי כי זה משהו שונה וכי קשר זה הינו ייחודי ולא שיגרתי. החלפנו חוויות בניינו ובמהלך שלוש השעות שבהם צוטטנו החלטנו להכיר קצת יותר לעומק.....

בתוך תוכי ידעתי מייד ש איילת היא משהו מיוחד וכי הקשר שנוצר בתגובתה הוא אינו מקרי לחלוטין. כשסיפרה לי איילת על עיסוקה המכובד ועל חייה הפרטיים , הגירושין, הילדים וכו', הבנתי כי איילת היא משהו שצריך וחייב לשמרו בכול מחיר וכך עשיתי. בחיי האישיים, הייתי בתקופה הזו מנותק לגמרי מבת זוגתי, בבית גרתי בעליית הגג ולבד. המצב הזה אפשר לי לחפש ולהכיר מישהי אחרת, כן, בנסיבות הללו הכרתי את איילת הייתי זקוק לכך, לאוזן קשבת, לתמיכת כתף ולשקט שאדם צריך בחייו.

החלפנו תמונות ומראיית התמונה של איילת הבנתי כי אכן זה משהו שונה ומיוחד. כך החלה תחילת הכרות מיוחדת ומדהימה עם אישה מיוחדת........מדהימה.... שונה..... ומדליקה......וכמובן עקרבית מה שמגביר את אהבתי אליה.

 

פרק זה מוקדש למחשב ולאתר האינטרנט שהעניק לי אפשרות להכיר את איילת, אישה מיוחדת ומדהימה.

 

 

 

 

 

תגובות