יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (2 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (13 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
שירים
רחמיםרחמים מה נעים וחמים בתוך הרחמים מרגישים עטופים כמו בתוך עננים רכים שבמרום מרחפים, בתוך הרחמים, בפנים, נמצאת הרחם ובה צף ושוחה העובר , מוקף במים חמימים, ומבלה בה בנעימים עטוף ברחמי אימו ובאהבתה. יש כוח רב לרחמים להעניק , לחבק לעטוף וללטף ויש אפילו ריח נעים של מיני בשמים. ובמילה רחמים יש את ציפור הרחם שעפה לה גבוה בשמיים מביטה למטה כאומדת את מידת הרחמים אצל האדם ובעלי החיים וביום
הדין מדווחת היא ליושב במרומים. מי נהג באחר במידת הרחמים ומי לא ידע את משמעות המילה ולא מצא לנכון לתת לה מקום בחיים. מי נוהג בחמלה כלפי האחר ומי מתעלם "רחמו רחמו עמי" ציווה האל אזי אפוא הרחמים אצל האדם? אולי רק מחר ארגיש מרחם ומרוחם, חשב האדם, ומה היום, נשאל, הזהר עלול להיות מאוחר. תגובות
אהובה קליין
/
אילה היקרה
/
23/09/2017 21:48
אילה בכור
/
תודה מרגשת אותי-שבוע מבורך
/
24/09/2017 09:51
גליה אזולאי
/
רחמו רחמו עמי, האם ירח�
/
24/09/2017 07:14
אילה בכור
/
לבסוף נרוחם-תודה גליה שבוע טוב
/
24/09/2017 09:51
גלי צבי-ויס
/
רחם
/
24/09/2017 07:29
אילה בכור
/
תודה מאוד גלי -שבוע מבורך
/
24/09/2017 09:52
גלי צבי-ויס
/
שבוע קסום אילה יקרה.
/
24/09/2017 12:29
אילה בכור
/
היום ניתן לברך בשבוע חודש ושנה טובה-תבורכי בכולם
/
24/09/2017 12:31
גלי צבי-ויס
/
נכון. והמברכת תבורך שבעתיים. המשך יום נפלא ושבוע קסום יקרה!
/
24/09/2017 13:03
יום טוב צבי
/
חמלה
/
24/09/2017 08:43
אילה בכור
/
חמלה תכונה משמעותית וחשובה-תודה לך ושבוע מבורך
/
24/09/2017 09:52
דויד סמוכה
/
חטאנו לפניך רחם עלינו יפה כתבה
/
24/09/2017 09:06
אילה בכור
/
תודה לך דוד-שנה מבורכת לך ושבוע טוב
/
24/09/2017 09:53
גדי רוטשטין
/
הוי אדם, לאן? חתימה טובה
/
24/09/2017 12:48
אילה בכור
/
בסופו של דבר ? כולם לעולם שכולו טוב-גמר חתימה טובה
/
24/09/2017 12:57
יצחק אור
/
מדווחת
/
24/09/2017 13:15
אילה בכור
/
תודה לך והמון -גמר חתימה טובה
/
24/09/2017 14:43
מרים מעטו
/
~love~
/
24/09/2017 13:54
אילה בכור
/
אני יודעת ומדעת אך תודה על ההבהרה-
/
24/09/2017 14:44
גדי רוטשטין
/
נחמו, נחמו, עמי
/
24/09/2017 14:28
אילה בכור
/
יבוא יום וננוחם-תודה
/
24/09/2017 14:45
גדי רוט
/
שנה טובה לך אילה בכור יקירתי מאוד יפה הוא שירך אהבתי את הרחמים שלך תודה בשם עם ישראל ~love~
/
24/09/2017 19:45
אילה בכור
/
תודה לך גדי מאד- אנחנו עם רחמן לא?
/
24/09/2017 19:56
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !רחמו רחמו ע�
/
24/09/2017 22:46
התחברותתגובתך נשמרה |