יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (0 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (0 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (13 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (9 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
שירים
האלה והאלהאלה והאל שאלה האלה את האל-
ענה האל- שאלות רבות שאלת ,אלה נכבדה, אל לך לשאול יותר מידי מתפקידי לשאול, לדעת ולחלוק את המידע עם האנושות , בלי התחמקויות . וכך אמר: הקשיבי היטב אלה נכבדה- אוזניים לשמוע לב להרגיש לאהוב ונשמה להכיל זאת הבעיה שלו והאלה נשארה לא מסופקת ואפילו מעט מתוסכלת תגובות
אביה
/
אל ואלה ומה שביניהם (אילה) :) יפה כתבת - והאלה נשארה לא מסופקת ואפילו מעט מתוסכלת
/
01/04/2017 13:30
אילה בכור
/
לא מצליחה לגרום לשינוי- תודה אביה ושבת שלום
/
01/04/2017 14:05
גדי רוטשטין
/
הרוע והטוב. הגדרתם משתנה בהתאם לנסיבות.
/
01/04/2017 14:46
אילה בכור
/
משתנה אבל נמצא..תודה
/
01/04/2017 16:10
נסים פרנקו
/
נפלא אילה יקרה, וזה ימשך לעולם עד המבול הבא או הרעש הטוטאלי.
/
01/04/2017 18:01
אילה בכור
/
כנראה-תודה לך נסים חביב ושבוע טוב
/
01/04/2017 21:10
גלי צבי-ויס
/
הבחירה
/
01/04/2017 18:13
אילה בכור
/
אין תשובה אחרת..השאר תלוי באדם
/
01/04/2017 21:11
גלי צבי-ויס
/
בהחלט כך, נקוה לבחירות נכונות.
/
02/04/2017 08:03
יום טוב צבי
/
הטוב והרע
/
02/04/2017 07:00
אילה בכור
/
מסתבר שאולי גם לא תהיה תשובה-תודה ושבוע טוב
/
02/04/2017 09:04
יקיר (יקי) דסא©
/
הבחירה לגמרי בידי האדם. קשיים בחיים יש לכולם ומי שבוחר בדרך הרע, מחפש את הדרך הקלה להתמודד.
/
02/04/2017 12:08
אילה בכור
/
ממש ככה-תודה ושבוע טוב
/
02/04/2017 14:15
גדי רוט
/
שלום לך אילה בכור יקירתי יפה הוא שירך אהבתי האמת האדם נולד עם הטוב והרע ~love~
/
02/04/2017 19:43
אילה בכור
/
להשתדל זה טוב לא ליפול במלכודת הרוע-תודה לך
/
02/04/2017 20:56
גליה אזולאי
/
האל עלה בעשן והאלה שוב
/
03/04/2017 01:24
אילה בכור
/
כנראה שזה יעודה-תודה גליה וחג שמח
/
03/04/2017 10:10
דויד סמוכה
/
יפה מאוד אילה תארת את הקשר בין האל לחאלה יום נעים
/
03/04/2017 04:57
אילה בכור
/
חייב להיות קשר אולי היא בת זוגו?
/
03/04/2017 10:10
התחברותתגובתך נשמרה |