יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (2 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (13 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
שירים
חשבון נפש
חשבון נפש מהו חשבון נפש ,איך הוא נעשה? עם מי מתחשבנים ואיך זה
חשבון עם ושל הנפש ? הלב? הנשמה? התחשבנות שלי עם עצמי חשבון עם האחרים אולי
גם עם הגוף שבוגד לפעמים? השנה
היתה די רגילה.
עבדתי , שחיתי ,התעמלתי, החזקתי ומחזיקה בית וכן
ביליתי עם המשפחה שלי ..
אבל, לא עשיתי מספיק למען אחרים,וזה חבל. לא התנדבתי, לא תרמתי לאנושות.. לא עבדתי מספיק על שימור הקשרים עם המשפחה המורחבת.. לעומת
זה, השקעתי ואני משקיעה בקשרים בתוך המשפחה המצומצמת שלי בעיקר עם הנכדים
לא קראתי מספיק ספרות יפה ולא באשמתי, אשמת העיניים , הן מתעייפות מהר מידי,
לעומת זאת כתבתי הרבה ומגוון , מהדמיון ומהמציאות הסובבת אותי והתמכרתי למשחקי מילים אז אני מרשה לעצמי לברך אותי כמו את האחרים
אני
רוצה ומקווה להמשיך לכתוב
להמשיך לאהוב ולהיות נאהבת ע"י המשפחה והסביבה שלי להמשיך לשחות, להתעמל ולעבוד. להמשיך להיות בן אדם חיובי וחיוני. והכי להיות בריאה. היום אני מרגישה מספיק חזקה ו אמיצה לבקר
את עצמי למען
אשפר ואתקן את הניתן שיפור ותיקון. ומקווה שבשנה הזאת אעשה יותר למען הזולת תגובות
גלי צבי-ויס
/
קריאה והתנדבות
/
10/10/2016 21:14
אילה בכור
/
תודה גלי , זה מה שאני עושה
/
10/10/2016 21:21
גלי צבי-ויס
/
זו זכותך המלאה. התמקדי בדברים הטובים לך, זה בסדר גמור את לא מזיקה לאיש. חתימה טובה אילה יקרה.
/
11/10/2016 08:19
אילה בכור
/
תודה על החיזוק אשה יקרה לי-גמר חתימה טובה
/
11/10/2016 12:11
דויד סמוכה
/
יפה מאוד אילה כתיבה וחתימה טובה <3
/
10/10/2016 21:37
אילה בכור
/
תודה לך איש יקר וגמר חתמה טובה
/
11/10/2016 12:12
נורית ליברמן
/
תמיד טוב לעשות חשבון נ
/
10/10/2016 22:32
אילה בכור
/
מסכימה איך ומשתדלת ליישם-תודה וגמר חתימה טובה
/
11/10/2016 12:13
יום טוב צבי
/
משפחה
/
11/10/2016 09:12
אילה בכור
/
תודה לך וגמר חתימה טובה
/
11/10/2016 12:13
יקיר (יקי) דסא©
/
זה נהדר לעשות חשבון נפש כדי לבקר את עצמנו.. גמר חתימה טובה.
/
11/10/2016 12:02
אילה בכור
/
תודה לך וגמר חתימה טובה
/
11/10/2016 12:13
אודי גלבמן
/
איילהמאד מאד מאד הוקס�
/
11/10/2016 19:32
אילה בכור
/
אודי חביב ריגשת אותי, בפשטות זאת אני
/
12/10/2016 21:20
עידית אורדן
/
חשבון נפש
/
12/10/2016 10:15
אילה בכור
/
לכל יום אני מציבה מטרה מטלה- תודה לך
/
12/10/2016 21:19
אביה
/
אילה - נהדר יופי של חשבון נפש העברת לנו כאן - תודה וחתימה טובה
/
12/10/2016 20:51
אילה בכור
/
תודה חברה יקרה וגמר חתימה טובה
/
12/10/2016 21:18
גליה אזולאי
/
אילה יקרה, שיר שכתבתי
/
13/10/2016 22:49
אילה בכור
/
גליה יקירה כולנו כך לעתים- היי אמיצה והתמודדי
/
14/10/2016 16:06
התחברותתגובתך נשמרה |