יצירות אחרונות
שְׁעַת מִבְחָן🌹🌻🌹 (0 תגובות)
שמואל כהן /שירים -25/06/2026 10:08
גלולת הזמן (1 תגובות)
משה טרופה /שירים -25/06/2026 09:10
עֲדֵי-עַד שֶׁל הַשִּׁירָה - מֶחֱוָה לְרָחֵל הַמְּשׁוֹרֶרֶת (2 תגובות)
אביה /שירים -25/06/2026 07:00
מכשולים ומשברים בשלום (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -25/06/2026 06:01
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (2 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
שירים
שיר הלל ללביבה
מתלבבת לה הלביבה , מטוגנת היא וכבר נאכלת כשהיא חמה, ממה היא עשויה המתוקה? זה ברור, מתפוחי אדמה. אפשר בתוספת גזר שמגורר במגרדת דקה, או בטטה כתומה וזה
לא רק ליופי ולחן אלה גם טעם חדש
מתקבל להנאה, והביצה, כמובן לא נעדר מקומה ,היא נטרפת
ומוספת לקערה, כי אחרת איך יתאחדו כולם תחת השם לביבה? ואז אני מגרדת גם בצל פה העיניים דומעות ואומרות די, אני עייפה טגני אותה כבר.
לטעם מוסיפה כמובן, פלפל ומלח כי בלי זה אי אפשר. ולעידון אני מוסיפה קמח תפוחי אדמה. ועכשיו רבותי למחבת ,לשמן שרתח, אחרי דקות מספר , שחומה כבר הגברת, כמו עברה שיזוף וטעם לה נהדר. על מפית לבנה היא מונחת וכבר מוגשת על צלחת. אה, היא נהדרת ממש טעימה ומעודנת. אבל נשאר לי נושא אחד לא פטור-מדוע שמה
לביבה ולא צורת לב לה? והתשובה שלי היא- כי מכל הלב היא נעשית למי שאוהבים
ובעיקר אם אלה הנכדים. ביום שישי הכנתי לביבות
, צלחת מלאה תוך דקה דקותיים היא פשוט חוסלה וכבר איננה .. כי היא היתה מאד נעימה וטעימה תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |