יצירות אחרונות
שְׁעַת מִבְחָן🌹🌻🌹 (0 תגובות)
שמואל כהן /שירים -25/06/2026 10:08
גלולת הזמן (1 תגובות)
משה טרופה /שירים -25/06/2026 09:10
עֲדֵי-עַד שֶׁל הַשִּׁירָה - מֶחֱוָה לְרָחֵל הַמְּשׁוֹרֶרֶת (2 תגובות)
אביה /שירים -25/06/2026 07:00
מכשולים ומשברים בשלום (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -25/06/2026 06:01
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (2 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
שירים
חנוכה ,חנוכיהחנוכה,
חנוכיה
חנוכיה לי יש ,
צוחקת בה האש. כך שרים
בחנוכה ,אבל, האם באמת
צוחקת בה אש? על מה ולמה היא צוחקת? בגלל ניצחון המכבים? אולי, אבל היו כל כך הרבה קרבנות, עליהם לא צריך לבכות?. אולי בגלל שהיה לנו בית מקדש מפואר? אולי, אבל הוא נהרס עד היסוד רק כותל אחד ממנו שרד. אם כך ,זה בטח בגלל
פח השמן? רגע, אבל מה עם כל
כדי השמן שנשברו והשמן שנשפך? היה זה שמן זית משובח ביותר והכדים היו כל כך יפים, לא חבל? ומנורת בית
המקדש שהופלה ונחבלה? עליה לא
בוכים? וחנה ושבעת בניה שנפלו על קידוש השם, הם ורבים אחרים, עליהם לא
אמורים להיות עצובים? אז אנחנו באמת עם מיוחד ,עם סגולה, שמדליק חנוכייה עם נרות רוקדים ושרים, עם סופגנייה ולביבה
מתוקה והרבה שמחה בלב והכל בגלל כד
שמן קטן שנשאר, ושמן שהיה אמור להספיק רק ליום אחד, ל 8 ימים הספיק ואומרים שעוד נותר ואת ניצחון המכבים לא נשכח -איזה נס.. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |