סיפורים

החתול המחייך

מיצי הזו, משגעת לי את השכל. כל היום היא יושבת לי על הראש ורוצה שאני אכריז ליד כולם שאני חבר שלה. אבל אני, חתול רחוב מצוי, רוצה רק ליהנות. כל כך קשה לנקבות להבין שזכרים אוהבים לפעמים רק להשתובב ולא להישאר ללילה?

השיטה שלי פשוטה. אני מחזר, אך מבהיר מראש שזה למטרת זרימה נטו. בדרך כלל אני שואל אותה אם היא מעדיפה בפח שלי או בפח שלה, ואם היא עשירה אז כמובן שאצלה, ליד הבריכה. זה מוסיף לריגוש! כשזה נגמר, כעבור דקות מעטות, אני מלווה אותה הביתה. הייתי מזמין מונית, אבל מה לעשות שאף אחד לא מוכן לפתוח תחנה אצלנו? אנשים כאן בלי חזון.

שמי הוא טוני. גם אני חשבתי שזהו שם מכוער לחתול, אבל לא אני בחרתי. לו יכלתי הייתי משנה אותו ל'לואי', שם קלאסי, של חתול איכותי. מיצי אומרת שאני צריך להסתפק במה שנתנו לי. היא ממש מעצבנת, הזכרתי את זה? לפעמים בא לי לשרוט אותה כל כך חזק עד שהיא תיילל. אני מתאפק בשניה האחרונה מפני שנזכר שגם זה מדליק אותה. גם אם אקיא לידה, זה ידליק אותה. אני באמת לא יודע איך להיפטר ממנה כבר. ניסיתי כבר את כל השיטות. התחפשתי לחתולה, אבל היא זיהתה אותי מיד. כתם ההמלטה הסגיר אותי. בפעם אחרת ירדתי למחתרת. המחתרת היא שכונה בדרום העיר, עם אנשים מפוקפקים שנוטים להוציא עשן מהפה. הייתי שם חודש שלם, ואיכשהו היא מצאה אותי. היא יותר קרציה מהקרציה שיש לה בפרווה כבר שבע שנים. אני כבר אחשוב על משהו מקורי.

בינתיים, אני פורץ לבתים של אנשים, מחפש סטוצים חדשים וחלב טרי. חברים אמרו לי שאני צריך למצוא בעלים, שיטפל בי כל הזמן. אבל הבנתי שאני לא ארגיש חופשי שם, מפני שהוא לא יתן לי להיפגש עם נקבות, אלא רק עם כאלו שהוא בוחר לי. אני לא מוכן לוותר על העקרונות שלי! חבר טוב נתן לי כתובת של אחת בשם לואיזה. ברגע ששמעתי את השם, התרחצתי ויצאתי לדרך. הבנתי שהיא ממש עשירה, אני חייב להרשים אותה בכדי לבעול אותה וללכת גאה אל הפח, הביתה.

רצתי אליה וניקיתי את הידיים בדשא שמחוץ לבית. קראתי לה בדרכי המיוחדת, והיא אמרה לי מהיכן להיכנס. היה לנו אחלה דייט. דיברנו על הכל, ממצב החתולים בדרום אפריקה ועד ל-מה לעשות עם הבולדוג של השכנים, שמאיים על קהילתנו בנשק יום הדין. היתה לנו כימיה מטורפת. בדרך כלל אני מדבר באילוץ, רק כי אני חייב איכשהו להגיע לעניין מבלי שהיא תחשוד. אך הפעם, היה לי כיף. נראה לי שהתאהבתי! היא מביטה בי בעיניה הכחולות, אני טובע בהן. לא רק בהן! לא שמתי לב ונפלתי אל הבריכה! היא מושכת אותי לפני שאני מאבד את ההכרה. אנו מלקקים אחד את השני. זה הערב הכי נפלא בחיים שלי!

יום לאחר מכן אני מחפש אותה, ומוצא שם את הבעלים שלה מביט בי בזעם, ומיצי לידו. מסתבר שהיא ראתה אותי ורצה ליילל לו בכדי להרוס לי. הוא הזמין את האנשים שלוקחים חיות מהרחוב, ואלו זרקו אותי לתוך כלוב. ראיתי שם את חברי הטוב שנתן לי את הכתובת שלה. גם אותו תפסו. לואיזה מביטה בי עצובה, כשהרכב עוזב את המקום. מיצי עוד תשלם על זה! בגדול.

כשברחתי משם אמרתי לחברי הטוב שיתן למיצי כתובת של חתול הגון ואיכותי, בכדי לגרום לי לקנא. אולי היא תתפתה. כך הלכה הגברת, שמחה וטובת לב, היישר אל גונזו, הבולדוג שנשך אותה כהוגן בכל חלקי גופה. מגיע לה. צחקתי כל הדרך אל לואיזה. שכנעתי אותה לברוח מהבית. יצאנו לארוחת ערב ליד פח המיחזור החדש. היה לנו כיף. לא צריך בריכה, לא צריך אוכל יקר. העיקר זה אני והיא, שנינו, צועדים אל השקיעה זנב בזנב. בני אדם מביטים בנו בקנאה. גמרתי עם הסטוצים, אני מוכן להתמסד. לואיזה מביטה בי ומסכימה מיד.

נישאנו בטקס רב משתתפים. מאות חתולים, עכברים, ועוד חיות, הגיעו לכבד אותי בנוכחותם. החתול שמיל הביא ארבעה בקבוקי חלב של תנובה. השקיע. טום וג'רי תרמו 200 דינר. מיצי הביאה את גונזו. גונזו? ברחתי. הוא הרס לי את החליפה. ניהלנו מאבק עיקש בסופו סיימתי עם שתי רגליים שבורות וזנב עקום. גונזו סיים עם מיצי על הדשא. מסתבר שהם השלימו. הזויים.

המלכה שלי הגיעה לבית החתולים איכסילוב לבקר אותי. יש לה תשע נשמות טהורות, אני אומר לכם.
הלכנו לסטנדאפ של הפנתר הורוד, חבר קרוב, והוא צחק על החיוך שלי כל הערב.
אשמתי שיש לי חיוך מצחיק? גם רופא השיניים שלי אמר שאסור לי להשתיל שיניים קדמיות. זה יהרוס את הכל!
כשאחלים ארקוד עם לואיזה עד אור הבוקר, עד ציוצי הציפורים שננסה לטרוף.

העיקר שמיצי עזבה אותי. היא הוציאה לי את כל המיצים!

תגובות