סיפורים

גברת מופקרת רוצה קצת אחרת

גברת מופקרת יצאה לטיול בעמק הסיליקון. כבר מגיל 16 לערך, מאז נעוריה המאוחרים, חלמה היא להגדיל את שדיה הקטנטנים, אשר סירבו לצמוח, משום מה. כל חבריה לכיתה, כולל מורתה, גברת משכילה, נהגו לעקוץ אותה על עובדה זו. חברתה הטובה ביותר, גברת זורמת, הייתה היחידה אשר עודדה אותה לחסוך כסף ולעשות את הניתוח אשר ישיב לה את הביטחון העצמי שאבד.

 

מובן, לפחות למי שהיה באיזור, שלפני הניתוח היא לא נקראה גברת מופקרת. היא הייתה נערה רגילה לחלוטין, מבולבלת ואבודה בגיל מלא בהורמונים. מחד, רצתה להיות חכמה כמו שאר הבנות בכיתתה. המובילה בהן, אשר נחשבה למלכת הכיתה, נקראה בשם המפתיע גברת מלקקת. הייתה זו נערה אשר חרשה יום וליל, ולעתים גם צהריים, על מנת לקבל ציונים טובים והערכה עצומה מגברת משכילה ומשאר המורות בתיכון. הייתה זו נערה אשר לא בחלה בשום אמצעי, כולל לעשות בייביסיטר לבנה הקטן של גברת משכילה, מר משכילונצ'יק. מאידך, ראתה את אורח חיים ש/ל חברתה הטובה ביותר, גברת זורמת, אשר ניסתה מכל הבא ליד ומן היד לפה, תרתי משמע, כמעט עם כל זכר אפשרי בתיכון.

 

הבחירה הייתה קשה. הוריה לחצו עליה שתהיה מצליחה ומשקיענית, אך היא הלכה אחרי גברת זורמת ותאוותה, כשכולה בידה ולא רק חצי ממנה. היה לה קל יותר, פשוט ליהנות מהחיים בזרועותיהם של גברים מזדמנים, כשהבולט מביניהם היה החתיך של השכבה, מר רודף השמלות. אדון זה, אשר בזמנו היה נער מושך ביותר, היה מסובב את בנות בית הספר על זרתו, קמיצתו ולעתים גם על אגודלו. יש לציין כי בחנוכה, העדיף לסובב אותן על סביבון כשכיפה על ראשו. אחרי הכל, שמר מצוות, למרות ששבר לבבות רבים בדרך.

גברת מופקרת נשבעה לעצמה להשיג בכל דרך את מר רודף השמלות. היא הייתה מחכה לו בסמטאות חשוכות ומציעה לו הצעות מגונות, תוך שימוש בדרכים אשר למדה מגברת זורמת. הוא, מצידו, נהנה מכל שנייה. שיחק אותה קשה להשגה, סירב לה פעם או פעמיים, אולי אף יותר, עד שהגיע הרגע בו הוא נענה לבקשותיה ויצא עמה. למרות שידעה כי מר רודף השמלות אינו איש אמין במיוחד ואינו מסתפק בשמלה אחת לתקופה ארוכה, החליטה גברת מופקרת ללכת עד הסוף. היא פיתתה אותו ללא הרף בלבוש חושפני ובמילים חושפניות עוד יותר.

 

גברת זורמת ראתה את המתרחש ורמזה לה להפסיק. אמרה שאמנם אלו שיטות פיתוי נפלאות, אך בסופו של דבר היא תיפגע ממר רודף השמלות. הרי הוא שבר כל כך הרבה נשים בדרך, עד שאינו מסוגל לזכור כמה בכלל. גברת מופקרת לא הסכימה להקשיב ויצאה עמו לעוד מספר פגישות עד שהחליטו, באופן מפתיע למדי, למסד יחסית את הקשר. הוא היה החבר הרציני הראשון שלה, היא הייתה החברה המופקרת המי יודע כמה שלו. היא רק רצתה חום, אהבה והרגשה שהצליחה במשימה. היא חשבה, לתומה, שברגע בו תהיה איתו בקשר רציני, ההפקרות תיפסק. אז חשבה.

 

על בשרה היא למדה, בדרך הקשה, ממקור ראשון, בכאב, יזע ודמעות, שזה לא השתנה ולא ישתנה. היא תפסה אותו מפלרטט עם נקבות נוספות אשר לבשו שמלות אופנתיות. הייתה אחת אשר חשק בה והיא לבשה ג'ינס ולא שמלה. אכן שינוי מרענן. ברשימת ה'על חם' שלו היו גברת גרושה, גברת פומלות וכן גברת תפתחי זה אני. קלטת שווה לכל בית. הוא תירץ זאת בכך שגבעותיה לא היו גדולות דיו. הוא רצה בחורה עם חזה גדול יחסית, וגברת מופקרת לא עמדה בקריטריונים הללו. מובשת ובוכיה היא שבה אל ביתה אל גברת כרית ומר טישו ודמעותיה ירדו מעיניה כל הלילה.

 

כעת, גמלה בליבה ההחלטה הגורלית- עליה להגדיל את גברת צילי וגברת גילי על מנת להשיג בחור ראוי. לפני הניתוח עוד הספיקה לפלרטט עם הרופא, הרופא המרדים וכן נהג המונית הלא מרדים אשר לא הפסיק לדבר ולקדוח במוחה המופקר. היא רצתה ליצור אופציות לעתיד, בכדי שמר רודף השמלות יקנא מאוד וייקח אותה על גבי הסוס הלבן, שם ידהרו ברוח חזקה אשר תעיף את שמלתה מדי פעם, להנאתו של האדון ולשמחתה של הגברת המופקרת. אך, חלום לחוד ומציאות לחוד. הניתוח הצליח, החולה אמנם חיה, אך כל זה לא שינה במאום את חייה.

 

גברת מופקרת לא הצליחה למצוא עד היום בחור הגון, בעל ערכים ובעל מר פין באורך מספק. היא לא מבינה למה זה חייב להיות כך, היא לא מבינה שברגע בו הפכה להיות מופקרת איש לא התייחס אליה ברצינות. ברגע בו שמה דגש רק על החיצוניות שלה, איבדה כל סיכוי להשיג קשר אמיתי. ההפקרות לא תוביל לדבר מלבד לסטוצים מזדמנים עם מר הבן של השכנה ומר שליח הפיצה. איש לא יחשוב עליה מעבר לגוף לוהט, שכעת הצטרפו אליו גם שתי גבעות חמדמדות וקשות.

 

גברת מופקרת רוצה אהבה. שמישהו יעיר אותה ויכניס בה היגיון כלשהו. שמישהו ינער אותה, ולא במובן שהיא מאוד רוצה כרגע.

גברת מופקרת לא זקוקה לחזה חדש או לישבן מלוטש, אלא רק לכבד את עצמה מעט- אין זה אומר להתלבש צנוע אך זה אומר שלא להדגיש רק את הגופניות. אין זה אומר לשמור נגיעה אלא לגעת כשמותר וכשזה בטוח. אין זה אומר לחזור בתשובה אלא רק לחזור אל הערכים אשר היו בחייה כשהייתה צעירה. זה אומר להתחיל מחדש, עם העקרונות של פעם.

אם תעשה כן, יבוא יום ולא תיקרא גברת מופקרת אלא גברת מופקרת בדימוס. אולי אף תיקרא גברת וזהו. אולי תמצא את מר מושלם, אשר רדף אחרי שמלה אחת ויחידה בחייו וכשהשיג אותה המשיך לרדוף רק אחריה- שמלתה שלה.

תגובות