סיפורים

סיפור אהבת חיי.

פרק  שני-חווית חיי או פנטזיה הפעם הראשונה שלנו בעליית הגג.

לאחר כמה שעות של ציטוט בהנאה עם איילת וכשנדמה כי חלפו רק דקות מעטות מרוב הנאה, מצאנו את עצמנו בבוקרו של יום כשהאדרנלין ממלא אותנו וכשאנחנו עדיין משוחחים מבלי משים לזמן שחולף. בסיום השיחה, החלפנו מספרי פלאפונים ולאחר כדקה, נשלחה על ידי הודעת סמס, אחת מיני אלפים שישלחו בהמשך.שבו שאלתי האם אפשר להתחיל איתה.

תשובתה לא השאירה מקום לספק ומכאן ואילך השתנו חיי לחלוטין ואורח החיים שלי השתנה במאה שמונים מעלות. לאחר כחצי שעה שבו התהפכתי במיטה והאדרנלין השתלט עליי לחלוטין, קמתי במטרה להתחיל את יומי העמוס. כל אותו היום, הרהרתי במחשבות על איילת ועל האהבה המדהימה שהחלה להירקם בניינו. הודעות סמס החלו להישלח בכמויות ומצאתי את עצמי מתעסק בשליחת סמסים למכביר ובין לבית מנהל שיחות על כל מה שעולה עם איילת ובציפייה לערב שבו אוכל להתפנות לשוחח עימה. במקביל התחלתי לעשות שינויים בלו"ז בכדיי שאוכל להתפנות ובצהרי היום חטפתי תנומה של שעה על מנת לאגור כוחות ללילה הממשמש ובא.

איילת שהינה בעלת חברה גדולה בעלת סניפים במקומות רבים בעולם, העניקה לי בכול אותו היום ובימים שיבואו בהמשך, אנרגיות מדהימות שלא חוויתי מעודי, מן תחושה כזו מיוחדת שלא  ידעתי להסבירה ולימים אדע שזו הייתה תחילתה של אהבה מיוחדת שלא חוויתי מעודי.

בשעות הערב, נכנסתי למחשב בציפייה דרוכה להמשיך את מה שהחל בליל אמש.ישבתי לי בחדרי שבעליית הגג וקראתי לה  לאחר שתאמנו זאת בסמס.

החלפנו בניינו את חוויות היום ( מה שעשינו במשך היום כולו) בהנאה רבה. איילת סיפרה לי על ההתמודדויות הרבות והקשות בניהול חברה  גדולה ואני סיפרתי לה על עיסוקי הצבאי ועל ההתמודדויות הקשות אותן אני נאלץ להתמודד כחלק משגרת חיי כמפקד. כל הודעה של איילת, התקבלה אצלי בציפייה ובהנאה מרובה והשיחה זרמה לנו בכיף ובהנאה.לאחר כמה שעות שחלפו כאילו מדובר בדקות, עברנו לשיחת פלא' ומכאן החלו העניינים לזרום לכיוון אינטימי.ומהנה.

באוויר הייתה תחושה אינטימית ומינית מדהימה כל אמירה לוותה בצחקוקים מהנים והמתח המיני החל לשלוט בשיחה ובגופנו.כך מצאנו את עצמנו שני אנשים בשנות הארבעים, מאוהבים ,לפנות בוקר  בפעם הראשונה בחיינו בסקס וירטואלי מדהים שסחף אותנו לחוויות מדהימות ומיוחדות. אין ספק שחוויה זו הייתה בעבורי חווית חיי.מכאן ואילך הבנתי וציינתי בפני איילת שהקשר בניינו הוא קשר אמיתי ושהחיבור בניינו הוא רק עניין של פגישה בלבד כך  שעצם הפגישה בניינו הייתה עניין של זמן ולא מעבר לכך. ידעתי, חשתי והבנתי כי קשר זה ההולך ונרקם בניינו הוא משהו מיוחד ושונה.

כך התגלגלו להם הדברים במשך כשבוע, בלילות היינו משוחחים שעות שלמות, בימים היינו מסמסים ומשוחחים וכך מצאתי את עצמי  מנותק לחלוטין משגרת חיי, משפחתי, חבריי ועיסוקי וכש איילת  משתתפת עימי באופן מלא ומהנה.

 מאות ואלפי הודעות סמס הוחלפו בישיבות ובמהלך היום כולו וכך מצאתי את עצמי "עסוק" באיילת כתשעים אחוז ממהלך היממה. הדבר התבטא בירידה ניכרת בכל הקשור בסביבתי ועיסוקי. רבים מסביב החלו להרים גבה ולתמוהה מה עובר עליי.  

כך נמשכה אהבתנו האדירה עד שאיילת מסרה לי כי עליה לטוס לחו"ל במסגרת עיסוקה וכשתחזור יקרה הדבר המיוחל, הפגישה.

לאחר כמה ימים, איילת  טסה לשבוע ימים לארה"ב והימים התהפכו. ביום הייתי עסוק במחשבות ובלילה הייתי מסמס איתה במשך שעות שלמות.אלפי הודעות סמס נשלחו משני הצדדים ולמעשה ניהלנו שיחות שלמות בהודעות סמס. ליבי וגופי החלו להגיב באופן שונה לגמרי למה שהורגלתי אילו במהלך ארבעים שנות חיי הראשונות. אהבה גדולה הציפה אותי ואת ליבי וכל מה שלא היה קשור ל איילת היה זניח בעיניי לחלוטין.לקראת חזרתה של איילת מארה"ב, הודיע לי כי ניפגש וקבענו כי הפגישה תהיה על שפת הכנרת, מקום מדהים ורומנטי לפגישה מיוחדת שכזו.

 

סיפור אהבתי ל איילת יסופר פה בחלקים ולפרטי פרטים במהלך השבועות הבאים. כמו כן ברצוני לומר כי הסיפור נראה כפנטזיה או כמשהו שקורה פעם בחיים מה אתם אומרים???????

 

פרק זה מוקדש ליום המיוחד שבו הכרתי לראשונה את איילת אישה מיוחדת ומדהימה.

 

 

 

תגובות