סיפורים

אהבת חיי...

 

לפני כחודשיים, כתבתי סיפור אהבה אמיתי שקראתי לא אהבת חיי, מציאות או דימיון.
פרסמתי חלק ממנו בבולג באתר קפה ובגלל בעיות שונות ומשונות, הסרתי אותו מהבלוג והחלטתי במקביל לכתוב ספר מלא על סיפור זה.
לאחר לבטים רבים, החלטתי כי את הפרקים החדשים שאכתוב, אפרסם פה ואשמח לקבל ממכם תגובות מקצועיות על מנת שאוכל לתקן ולהביא בסופו של תהליך להוצאת ספר אחד שבו יסופר על אהבת חיי.
הפרק הזה, הניו פרק ההקדמה לסיפור כולו ויצא באופן טבעי מראשי וללא מחשבה יתרה.
אשמח לתגובותכם, תודה, דודי.
 

הקדמה... נקדימון לסיפור מיוחד......

סיפור מיוחד הוא הסיפור שיובא פה לפניכם הקוראים. הכול החל לפני שנתיים, בקיץ ההוא, המיוחד והמדהים שהיה. קיץ מיוחד שבו חיי השתנו מהקצה לקצה ללא הכר ועד  עצם היום הזה.

 קיץ שבו הכרתי אישה מדהימה ומיוחדת כפי שיפורט בסיפורי זה.

המון התלבטות ליוו אותי בעת כתיבת רומן זה, כיצד להוציאו אל הפועל, האם להשמיט פרטים מזהים, האם להעלות על הכתב את כלך רגשותיי ולחושפם לעיני כל ומעל לכל התלבטתי  האם זה יגרום לאהבה שכזו לשקוע, לרדת מליבי ולהשכיח ממני את אהבת חיי?

בעזרתה ובעידודה של שותפתי לסיפור, החלטתי כי אכתוב את הסיפור במלואו, ללא השמטת מידע ובכך אגרום לכול הקוראים ליהנות מחוויה ואהבה מיוחדת שחווינו בתוקפה זו.

מרבית בני האדם על פני היקום, נולדים ומתים מבלי שניתנת להם הזכות לאהוב אהבה אמיתית ומעל לכול לחוות את חוויית האהבה. לשמחתי הרבה ובעזרתה של אהובתי, ניתנה לי הזכות והעונג להכיר אישה מיוחדת ומעל לכול, לחוות אהבה אמיתית מהי. כבוד גדול וזכות גדולה בעבורי  היה להכיר את האישה המדהימה שבזכותה ובזכות ליבי, זכיתי לאהוב ולחוות אהבה מהי.

סיפור האהבה שיובא לפניכם, אינו סיפור אהבה רגיל שעוסק ביחסים שבינו לבינה, אלא סיפור המשלב אהבה באמת מיוחדת על התמודדויות, צער, אושר, געגועים, כעסים ומצבים שאינם בנמצא אצל האדם מן הישוב. בנוסף לאהבה המיוחדת שחוויתי, זכיתי להכיר את הצד האחר, היפה יותר של החיים. לא רק מלחמה וצבא יש בעולם ובעזרתה של א., זכיתי להכיר את החוויות והריגושים שיודע להעניק עולם זה מעבר למסגרת "הבועה" שבה שהייתי כל השנים.

סיפור אהבה זה, מוקדש לשתיים מתוך ארבעת הנשים היקרות בחיי.

ראשית לאישה שבלעדיה סיפור זה לא היה קורה, הלא היא א' מהסיפור. אישה מיוחדת כפי שתקראו בסיפור, שנונה, חריפה וכריזמטית בצורה בלתי רגילה. אישה אשר יצרה את החיים האמיתיים ואשר ידעה לשלב את הנאות החיים והאושר שהן יודעים להעניק בתוך חיי שלי. מודה אני לאישה מיוחדת זו ולעולם לא אשכח את רגעי החסד , העונג ואת הרגעים הפחות טובים שהעניקה לי בשנתיים אלו.

שנית לשתי בנותיי המקסימות בנות ה השתים עשרה והשש שאיתן הכי אוהב לשהות במהלך היום יום, מאהבות אמיתיות, עדינות ומקסימות עד אין סוף.

שלישית לאישה הכי משמעותית בחיי, זה שהביאה אותי לעולם, חינכה אותי ועל ברכיה למדתי ערכים מהם. אישה שאת כול חייה הקדישה לגידול בני משפחתה תוך כידיי ויתור עצמי מוחלט ונתינה אין סופית. אישה צדיקה, ענווה ומלאה כרימון במצוות החיים הלא היא אימי האחת והיחידה. אמא שהלכה לעולמה בדיוק בתחילת הסיפור המיוחד שמונח לפניכם ולמעשה ליוותה אותי מלמעלה וניווטה את דרכי בעולם הזה. יהי זכרך ברוך ומנוחת עדן.

 

תגובות