שירים

עיניים

blue%20eye_4606f5fee7f8f.jpg

עיניים

יופייה מדהים

בל יתואר

ציור של רנואר.

רגליה רכות שמן אמבט

שדיה אתרוג מקודש

הליכתה נמרה

טרף מטרה.

שפתייה מלאות

מצוירות דם

סחו כולם.

לעברה פניתי

למבטה חדרתי

בלי ראות גופה.

סרקתי יופייה דרך עיניה

ונשביתי.
***********

אשה - שטן

דצמבר 2005 יום חורפי סוער, ואני יושב לבד במרפסת, התריסים פתוחים , הקור חודר לי לפנים, אני אוהב את זה. הגוף חם מכוסה. גשם כסה את אספלט הכביש אמר השיר , הוא לא ראה את הגשם הזה. הוא סחב אתו את אספלט הרחוב אל תוך הים. איש אינו נראה ברחובות, הטלוויזיה משעממת עד מוות, אף חבר אינו רוצה להסתכן בביקור ואני איני מוכן להסתכן ביציאה לאף חבר, מזל שיש דיסקים לפחות אני שומע מה שאני אוהב. Wish You Were Here  של פינק פלויד מתנגן ברקע ואני מזדהה. אני לא יודע אפילו למי אני מתכוון.  מתיישב ליד  המחשב, כמויות של מיילים צבעוניים מלאי פרסומות נכנסים פנימה, אני סוגר ומדלג לבלוג הקבוע שלי , וביחד עם זה בודק בלוגים נוספים. אישה שטן מציץ לפתע מולי, והשם מדליק אותי. אני מנסה להציץ בתמונות שלה אך לא רואים פנים, להפך נדמה כי מבין השערות אני מתחיל לראות קרניים, ופורים עדיין רחוק. אני קורא קטע קטן מהבלוג שלה, ומרגיש בפיצול הרגשי הטמון בה. רק בת 20 ומחלקת את חייה לפני ואחרי, החיים הרעים והטובים., הטראומות וההצלחות, אני מתאהב בשם. כדי לבחור לעצמך שם כזה צריך אומץ, צריך הזדהות כלשהי. צריך גם לאהוב את הרע.

מישהו פעם אמר שבפורים אנחנו מתחפשים למה שהיינו רוצים להיות, אך אין לנו אומץ . האם היא רוצה להיות שטן???גן עדן נמצא בהישג יד, אך מי מאיתנו מוכן למות בשבילו, אני כותב לה בבלוג, האם את כבר בגיהינום? האם גיהינום הוא כאן? את זה אתה יוצר, למרות שלפעמים יוצרים לך , אני מקבל תשובה.אנחנו ממשיכים בשיחה קצרה, ומדלגים למסנג'ר. לאחר מספר שניות של התחברות ומיילים, כולי במתח לראות את פניה אך... היא פותחת מצלמה ומופיעה עם מסכה., רגשית ופיזית על הפנים. המסתורין גורם לי להרגיש אליה יותר ולהזדהות איתה, והכול דרך מחשב שלא האמנתי בו.לקראת השעה 3 אני מוסר לה את מספר הטלפון שלי , לאחר שהיא לא הסכימה להעביר לי את שלה. ציפיתי לקול קשה , זועם על החיים, ובמקום זה קול ילדותי רך, צייצני במקצת, רגיש שטף את אוזניי עד שלא הקשבתי למילים. לאחר חצי שעה של שיחה, סיימנו את השיחה , בהבטחה שהצלחתי לסחוט כי נשוחח למחרת.               

         .               .               .

צלצול הפלאפון החריד אותי לרגע.

הלו , שלום.

שתיקה על הקו.

הלו , מי זה?

אני בתל אביב נשמע קולה של השטן מצדו השני של הקו, והרעיד את קרביי.

היי מה שלומך לחשתי?

יש לך זמן לביקור? נשמע שוב קולה

כן ודאי בואי אני גר ברחוב .. ומסרתי לה את כתובתי.

הפלאפון נסגר ללא תוספות וללא שלום להתראות שעה כלום.הסקרנות אכלה אותי, התאהבתי חשקתי רציתי דמות שאני לא מכיר, שלא ראיתי, שהפנטזיה בנתה לי, מעבר לשיער שחור לא ידעתי כלום

.                        .               .               .

 נשימותיי עמוקות, מנסה להרגיע את עצמי פוחד לפתוח את הדלת, אני שגילי כפול מגילה, וניסיון חיי כפול משלה, פוחד ממפגש לא ברור, נשימה עמוקה נוספת והדלת נפתחה.

דמות שטנית בהגדרת הנשים , פנים עדינות ילדותיות כשל ילדה בת 14 , עיניים צהובות ירוקות אלכסוניות, אשר בהחלט יכולות להגדיר את עיני השטן, לעומתם חיוך שמזכיר מלאך קטן, אף סולד , וכל זה מונח על גוף נשי וסקסי שיכול לעורר כל גבר מרבצו.

היי אני נאור , לחשתי ולחצתי את ידה.

אני רייצ'ל לחשה לי ונשקה את לחיי

הרגשתי שאני נמס. השיחה קלחה , אני הייתי מרוכז בפחד שמא היא תקום ותעלם לי בכל שניה.

יש לי השקה של ספר בבית ליוויק , רוצה להצטרף, נלך יחד?

כן ענתה בחדות.

ספקות החלו לחדור למחשבותיי , כנראה שאני לא בדיוק הטעם שלה, או שאני מבוגר מידי, היא בטח מחפשת מישהו צעיר יותר, או מישהו שיצחיק אותה , ואני עם הלחץ קפוא.

נלך ברגל זה לא רחוק אמרתי.

אין בעיה חייכה שוב והמיסה אותי.

את יודעת אני לא חושב שהשטן מחייך כל כך הרבה.

אני שטן מיוחד , חייכה שוב, ושילבה את ידה בתוך ידי

.                         .              .               .

חצי שעה בהשקה הספיקו לי , ורציתי שוב להיות איתה לבד. שיחות הטלפון, שקיבלה תוך כדי טיולינו, הבהירו לי כי אין לי עוד הרבה זמן אתה והיא אמורה ללכת להופעה כלשהיא. ניסיתי להעביר את הזמן כשאיני מבין מה קורה לי , ואיך אני מונע את ההליכה הזאת. ואז שיחה נוספת.

אני לא אגיע להופעה שמעתי את קולה וליבי עלץ. שירה נשארה בבסיס ולא בא לי להגיע לבד אמרה בהחלטיות וסגרה את הטלפון.

יפריע לך אם אשן פה הלילה אין לי כוח לנסוע עד חיפה בשעה כזו.

ודאי שלא , רצוי חייכתי תוך שאני מוציא טרנינג שהיה גדול פי אחד וחצי ממידותיה.

 נכנסנו אל מתחת לשמיכות והתחלנו לראות סרט.שאלותיי לא הפסיקו לנסות לתהות על קנקנה ואילו היא השיבה עליהם במהירות תוך שהיא ממשיכה להסתכל על המקרן ואינה מביטה לעברי. אני לעומת זאת מלבד שורות הפתיחה של הסרט הבטתי על פניה וצווארה והוקסמתי.היא אחזה בידי והחלה לשחק בציפורניה בכף ידי תוך שהיא ממשיכה לבהות במקרן . רגליה הקטנות נגעו כמבלי משים ברגלי, כף רגלה הקרירה נגעה ברגלי.

קר לך ?

לא עניתי חנוק למרות שכמעט וקפאתי,

 לא רציתי שהיא תנתק את מגעה ממני. רציתי לנשקה אך פחדתי  לפגוע, שלא ישתמע שכיוון שהיא ישנה אצלי, הכל מובן מאליו.

תסתכלי עלי רגע אני רוצה לראות את עינייך לחשתי.היא הסתובבה תוך כדי משיכת השמיכה ופניה היו מילימטר מפני, נשימותיה היו בתוכי, והיא לא זזה, עכשיו או לעולם לא הודעתי לעצמי. בחיי למדתי שכמו בחקירות כך גם בסקס יש שנייה אחת שבה אתה יכול לכבוש את האישה או לפתור את החקירה, ואם לא עשית זאת, ייקח עוד הרבה זמן עד שתגיע שוב לנקודה זאת או שאף פעם לא.שפתיי נחו על שפתיה והיא לא זזה , נשקתי לה בחום, והרגשתי שאני נמס, הלהט אחז בנו ותוך שניות, הבנתי באיזה שטן מדובר. יופייה הנשי השטני נגלה לעיני, התהפכנו ונאבקנו, אהבנו והתאהבנו. יופיה כבש אותי ואני התרתי לו לכבוש.

היא נרדמה שניות ואחר אהבתינו, ואני נותרתי עם המחשבות, האם אני מאוהב? האם זו סתם הידלקות? או ליל חורף קפוא? האם אפשר להתאהב בשם "אישה שטן" ביופי השטני? האם השטן כה יפה ,או שהסקרנות הביאה אותי לשם.

גן עדן או גיהנום, שטן או מלאך, כולם היו יפים , לא הייתי מוותר על הלילה הזה.
*****************************
כל הזכויות שמורות

תגובות