יצירות אחרונות
שיר האסטרונאוט העתידי (0 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (3 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (12 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
שירים
שִׁירִי כְּתַצְלוּםשִׁירִי
כְּתַצְלוּם שִׁירִי
כְּתַצְלוּם רֶנְטְגֶּן הַחוֹשֵׂף
אֶת הֶחָבוּי לְלֹא כְּחָל
וּסְרָק בִּפְנֵי
הָעַיִן הַשּׁוֹפֶטֶת. כָּאן אֵין
יֹפִי אָמָּנוּתִי כָּאן אֵין
לְהִתְעַטֵּף בִּמְלִיצָה
סַסְגּוֹנִית אֵין לִשְׁאֹל
מַחְלָצוֹת מֵעֲתִירוֹת
חֶסֶד. הַפֶּצַע
הַפָּעוּר הַכָּעוּר מְסָרֵב
לְהִבָּלַע בְּיָם
הַפְּרָטִים הָאֲפֹרִים שֶׁבַּתְּמוּנָה. לִכְאוֹרָה
חָזוּת שְׁקֵטָה מְטֻשְׁטֶשֶׁת
אַךְ דֵּי רְגִילָה אֲבָל לְלֹא
מַאֲמָץ נִתַּן
לְהַבְחִין בְּגִדּוּלֵי הַפֶּרֶא שֶׁל פַּחַד
הָאָבְדָן הַחֻרְבָּן. אָסוּר
לְהַאֲשִׁים, גַּם לֹא
לְהִתְגּוֹנֵן. לֹא לְהַכְפִּישׁ
בְּעָפָר שְׁאֵרִית
כָּבוֹד עַצְמִי. יֵשׁ לִמְצֹא
דֶּרֶךְ לְהִזְדַּהוֹת
עִם עַצְמִי. לְהַאֲמִין
שֶׁפַּעַם אוּכַל
לְהַפְנִים נוֹפִים וַאֲנָשִׁים
וְאֵרוּעִים וְשֶׁזֶּה
יִהְיֶה יָפֶה לְהַפְלִיא וּמַשְׁמָעוּתִי וְיִשְׁתַּלֵּב
בְּתוֹכִי. יְסַלֵּק
אֶת הַמַּמְאִיר וְיַהֲפֹךְ
לְמֵאִיר אֶת כָּל
הַזּוֹעֵק לְכָךְ מִמַּעֲמַקֵּי
הָאֹפֶל שֶׁבִּי. וְאָז אֶהְיֶה
כְּכָל הָאָדָם לִקְשֹׁר
קֶשֶׁר וְלִחְיוֹת
בְּיַחַד לְלֹא פַּחַד שָׁוְא? תגובות
גלי צבי-ויס
/
כצילום רנטגן
/
24/12/2020 07:50
שושנה שי
/
תודה לך , גלי יקרה
/
24/12/2020 18:30
גלי צבי-ויס
/
שבת מבורכת שושנה יקרה.
/
25/12/2020 05:48
אלה לי
/
יסלק את הממאיר ויהפוך למאיר-הלוואי על כולם האור הזה
/
24/12/2020 09:48
שושנה שי
/
תודה לך אלה לי יקירה
/
24/12/2020 18:31
יצחק אור
/
הפצע הפעור
/
24/12/2020 13:05
שושנה שי
/
תודה רבה למגיבים לי ????
/
24/12/2020 14:16
רבקה ירון
/
***
/
24/12/2020 16:43
שושנה שי
/
תודה גדולה לך, רבקה יקרה
/
24/12/2020 18:29
רבקה ירון
/
***
/
24/12/2020 22:52
גדי רוטשטין
/
להיות ככול האדם זו זכות גדולה וחובה גם יחד
/
24/12/2020 18:03
שושנה שי
/
תודה לך גדי
/
24/12/2020 18:30
התחברותתגובתך נשמרה |