יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (0 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (0 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (3 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (12 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (9 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
שירים
הומורהומור על הור ההר נמצא, מחכה ה- הומור למשתמש הראוי, לזה שידע וירגיש את המקום והזמן המתאים לשימוש הולם כי הומור לשימוש נועד להמתיק מצבים לאנשים מה עוד שיש בו את צמח המור המבושם אך,זהירות, יש בו גם מן המר אם עושים בו שימוש מוזר. עלה להר על גבי חמור איש ושמו רם, ראה
את ההומור תלוי על שיח המור-זה חמור, חשב, ההומור מצריך שימוש שאף מריח המור, הביט למרום כמבקש אישור לקח ההומור איתו וירד מהר מן ההר- הרהר ,מה ואיזה, מתי ואיך שימוש בו אמצא חיכה יומיים שלושה והחליט- אחלק אותו בעולם ,ישתמשו בו כולם ויהיה קל יותר להתמודד עם קשיים שבחיים נמצאים וכך עשה והיום משתמשים בהומור גם במצבים ובמקומות קשים תגובות
דויד סמוכה
/
יפה מאוד טוב שיש חוש הומור ולא חוש חמור כתיבה מלאה הומור
/
10/05/2017 19:20
אילה בכור
/
תודה דוד וערב נהדר לך
/
10/05/2017 19:59
גלי צבי-ויס
/
במצבים קשים
/
11/05/2017 05:53
אילה בכור
/
בהחלט ולך יום נפלא יקרה
/
11/05/2017 12:25
גלי צבי-ויס
/
המשך יום נפלא יקרה שכמותך.
/
11/05/2017 13:07
יום טוב צבי
/
להשתמש בהומור
/
11/05/2017 07:56
אילה בכור
/
נפלא מצעיר את ההרגשה
/
11/05/2017 12:25
דן בן שלום
/
הומור לנשמה תמיד. יפה כתבת
/
11/05/2017 09:49
אילה בכור
/
תודה דן יום נעים
/
11/05/2017 12:25
זיגי בר-אור
/
אני מצטרף לדעתך ועושה
/
11/05/2017 12:42
אילה בכור
/
אתה מצליח נהדר- יום נעים
/
11/05/2017 13:12
לילי א.
/
ההומור בהחלט מפיג מתח וקושי , סופ"ש נעים
/
11/05/2017 13:09
אילה בכור
/
תודה לילי וערב נעים
/
11/05/2017 16:11
אביה
/
יפה אילה - והומור מוסיף - ואני אוהבת הומור - שבת טובה
/
12/05/2017 19:43
אילה בכור
/
זה הדבר הכי טוב שקרא לאנושות יחד עם הצחוק
/
13/05/2017 10:22
גליה אזולאי
/
אילה יקרה, ההומור זו א�
/
13/05/2017 00:46
אילה בכור
/
תודה גליה מקסימה ומזל שאת לי חברה..שבת שלום
/
13/05/2017 10:22
התחברותתגובתך נשמרה |