יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (1 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (13 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (10 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
שירים
הנסיך הקטן ואהובתו שושניתהנסיך הקטן ושושנית אהובתו נסיך, יפה תואר והכבשה דולי לידו נחה כל אחד חוזר לכוכב שלו ועד הערב ישנים תגובות
גדי רוטשטין
/
עץ באובב ושושנה מיוחדת ~love~
/
01/01/2017 22:37
אילה בכור
/
אכן. ולך תודה ויום טוב
/
02/01/2017 09:28
viki.s
/
כל כך יפה סיפרת
/
02/01/2017 00:15
אילה בכור
/
תודה ויקי יקרה דמות מענינת הנסיך הקטן
/
02/01/2017 09:28
גלי צבי-ויס
/
כל אחד חוזר לכוכב שלו
/
02/01/2017 08:48
אילה בכור
/
קראתי אותו המון פעמים ועדיין אוהבת אותו
/
02/01/2017 09:29
גלי צבי-ויס
/
אץ צודקת, זה רק משתבח עם כל קריאה וקריאה.
/
02/01/2017 13:31
אילה בכור
/
רק שהספר שלי שהיה עם מתנת יום הולדת ועוד עם הקדשה נעלם לי
/
02/01/2017 13:59
גלי צבי-ויס
/
אוי, חבל כל כך. אולי עוד תמצאי אותו כשתעשי סדר על המדפים.
/
02/01/2017 15:27
אילה בכור
/
עשיתי סדר אתמול הפכתי והחלפתי ספריות ואין..
/
02/01/2017 15:44
גלי צבי-ויס
/
אני מבינה אותך לגמרי, גם לי הלך לאיבוד ספר שלימדתי איתו וכל כך חבל לי. לא איכפת לי לאבד אלף ואחד דברים אבל לא ספר.
/
02/01/2017 18:47
יום טוב צבי
/
והכבשה לידו
/
02/01/2017 09:05
אילה בכור
/
אולי גם בי יש איזה קסם? סתם...תודה
/
02/01/2017 09:29
דן בן שלום
/
השושנית והנסיך הקטן. מאד אהבתי
/
02/01/2017 10:22
אילה בכור
/
תודה דן, אני שמחה,יום נעים
/
02/01/2017 13:08
נסים פרנקו
/
אוחח, לו הייתה אף לי כבשה לרפואה, יפה כתבת אילה.
/
02/01/2017 10:34
אילה בכור
/
אצייר לך כבשה נסים יקר
/
02/01/2017 13:09
דויד סמוכה
/
יפה ומאוד הנסיך שלך מלך ????????????????
/
02/01/2017 12:28
אילה בכור
/
תודה דויד אכן דם מלכות זורם בעורקיו..
/
02/01/2017 13:10
דויד סמוכה
/
/
02/01/2017 12:28
נורית ליברמן
/
"אם משהו אוהב פרח, שבכל
/
02/01/2017 15:25
אילה בכור
/
הנסיך ,יש בו מן תבונה
/
02/01/2017 15:44
התחברותתגובתך נשמרה |