יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (2 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (13 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
שירים
הסל שסלטהסל שבסלט יושבת אני ליד המחשב ואוכלת סלט פתאום ככה תוך כדי לעיסה חשבתי על המילה סלט המילה סל קפצה מיד ואמרה: לא סתם אני בסלט כי בי שמים את כל הירקות שקונים בשוק אצל הירקן הכינו אותי נשים מבוגרות במדבר על אדמת הלס, עברי לט בערפל,, בלילה עת כולם ישנים אותי משאירים תלוי על העץ בחוץ והטל אותי מרטיב ושוטף כל יום בבוקר אני נקי ומבריק כמו חדש. לוקחים אותי ,הולכים לירקן ממלאים בי שלל ירקות עד שאני כמעט מתפוצץ ובבית מוציאים שוטפים ובסיר מתבשלים מי במרק מי בקציצה ובלביבה וכך מכינים כל מנה ומנה מהירק שלמענה גודל בשאר הירקות מכינים סלט מכל הלב העיקר נהנים מהארוחה . זהו סיפור הסל שבסלט בתאבון וחסל תגובות
יום טוב צבי
/
סל הקניות
/
24/11/2016 16:49
אילה בכור
/
נכון ..תודה וערב טוב
/
24/11/2016 17:59
נסים פרנקו
/
יפה מאד אילה,ואני, שייק פירות בוקר אחד שייק ירקות בוקר שני, ודגנים בוקר שלישי, וחומוס עם טחינה יום רביעי, יום חמישי לישון !
/
24/11/2016 18:10
אילה בכור
/
ומתי סלט? תודה לך וערב טוב
/
24/11/2016 18:24
אלניב
/
אהבתי
/
24/11/2016 18:45
אילה בכור
/
שמחה, תודה
/
24/11/2016 20:34
גלי צבי-ויס
/
ארוחה נהדרת
/
24/11/2016 19:42
אילה בכור
/
תודה גלי בתאבון ולילמנוחה
/
24/11/2016 20:34
גלי צבי-ויס
/
יום נעים יקרה ושבת שלום.
/
25/11/2016 06:46
אילה בכור
/
שבת מבורכת לך אישה יקרה
/
25/11/2016 12:22
גליה אזולאי
/
.סל-סלט (סלסלת) מאוד מכ�
/
24/11/2016 21:35
אילה בכור
/
אז קדימה ובתאבון-תודה ושבת שלום
/
25/11/2016 12:23
התחברותתגובתך נשמרה |