יצירות אחרונות
ההאור שבסוד (0 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
ערגה והגרערגה בערוגת בגינה בערוגת הגינה מטיילת להנאתה ערגה היפה. למי היא עורגת מסתובבת היא בין ירקות מכל המינים ועורגת לאהבהבים. פתאום רואה גור קטן וחמוד מתכופפת ואת הגור בחיבה מלטפת ואז רואה מולה צעירה נאה ושחומה . "שלום לך" אומרת ערגה, ובשלום נענית. האם הגור שלך? כן, עונה הצעירה . "נעים מאד אני ערגה" ואני הגר אומרת, מושיטה יד שחומה ומוסיפה, אני עולה חדשה . עמדו בערוגת הגינה בין מלפפון ועגבנייה ערגה היפה והגר השחומה ושוחחו על אהבה .. סיפרה הגר : נשואה אני לגר שגר בישראל , אולי גם אני אתגייר ואהיה יהודיה ואז אהיה שווה בין שווים. ומאין הגעת ? שאלה ערגה. "הגעתי מאי שם, בת איברהים אני , אמי סורה וסבי ישמעאל". ערגה היתה המומה, פלטה בהצלחה הסתובבה והמשיכה בטיולה.. ואפילו לא הזמינה אותה לקפה ועוגה בערוגת הגינה מטיילת ערגה ועורגת לבחיר ליבה למשוא אהבתה. והגר מצאה את את שאהבה ונקשרה בנפשו נפשה. עד כדי המרת דתה תגובות
יום טוב צבי
/
אילה, אהבתי איך שאת אורגת יחד את הגר, הערגה והערוגה.
/
14/03/2016 08:43
אילה
/
תודה לך ויום נעים
/
14/03/2016 10:40
יקיר (יקי) דסא©
/
בת לשושלת אברהם ושרה וישמעאל.. גלגול שכזה..
/
14/03/2016 17:10
דויד סמוכה
/
שיר נפלה עורג בערוגה יפה כתבת
/
14/03/2016 19:08
אילה
/
תודה דוד ככה כשהמוזה באה
/
14/03/2016 19:57
יצחק אור
/
ערגה ועוגה
/
14/03/2016 19:42
אילה
/
תודה מקרב לב שימחת אותי ערב טוב
/
14/03/2016 19:57
נסים פרנקו
/
אילה חמודה, מבין סריגת הגובלן של המילים, את יוצרת ממש מציאות חדשה בכל כתבה שלך, שפשוט מפליא אותי לקרוא דברים כל כך יפים ומרשימים, פרי ידך. מקסים.
/
14/03/2016 19:48
אילה
/
נסים עשית לי את הערב לנעים במילותיך
/
14/03/2016 19:58
אביה
/
אילה - תודה על השיר סיפור - יפה בעיניי - ע ר ב נפלא
/
14/03/2016 19:59
אילה
/
תודה אביה ,אני שמחה ולך ליל מנוחה חברה
/
14/03/2016 21:00
גדי רוט
/
שלום לך אילה יקירתי יפה הוא שירך סיפורך אהבתי ~love~
/
14/03/2016 22:14
אילה
/
תודה מכל הלב איש יקר-לילה טוב
/
14/03/2016 22:51
גדי רוט
/
שלום לך אילה יקירתי יפה הוא שירך סיפורך אהבתי ~love~
/
14/03/2016 22:14
גליה אזולאי
/
אילה אהבתי שירך, סיפור
/
14/03/2016 23:10
אילה
/
תודה גליה חביבה -לילה טוב
/
14/03/2016 23:25
התחברותתגובתך נשמרה |