שירים

רקסי טי שרט המבורגר ובעלי לעתיד

תמיד תהיתי איפה אפגוש אותך.

זה יכול להיות בכל מקום, בסופר כשאקנה קצת גבינות אחרי שהכול יגמר לי במקרר ואמא  רחוקה שנות אור כדי להכין לי את האוכל שאני כל כך אוהבת. אני אתנגש בך כי אהיה עסוקה בפאלפון ואתה תפיל את החלב, בהתחלה זה קצת יכעיס אותך אבל אז תסתכל עלי ותדפוק חיוך מפה לאוזן, כזה כשמרגישים כשיש יום מגעיל בחוץ ופתאום יוצאת קצת שמש.

או במעלית בעבודה כשאלבש את החולצה המכופתרת ואהיה רשמית ומרוחקת, ואתה תכנס עם טי שרט וג'ינס קרוע, המעלית תעלה לקומה 24 ואנחנו נביט זה בזו כאילו הכרנו כבר שנים.

או ברכבת כשתשב בכיסא לידי ותוציא חבילת עוגיות שמתאימה לשוקו של הבוקר ותציע לי אחת. אני אסמיק ואסרב ואז תגיד לי "אל תתביישי זה טעים", ואני כמובן אקח את העוגייה ואתה תיקח את הלב שלי.

זה יכל לקרות סתם ככה באמצע הרחוב שאלך בתל אביב החדשה לי ביום שטוף שמש עם גופיה לבנה ומשקפיים וורודות ואתה תוציא את רקסי שלך לטיול והוא ינבח עלי, אני אבהל מאוד אבל אתה תגיד שהוא רק רוצה לשחק אז אשלח יד ואלטף אותו וכשארים את הראש אתה תהיה שם זוהר כמו השמש.

אני אפילו לא מתכננת לנו איזה דייט ראשון מהסרטים, מבחינתי אפשר לעשות הכול רק לא לשתות בירה באיזה פאב כי את זה כולם עושים ואנחנו נעשה משהו מיוחד.

אז תיקח אותי לטייל בעיר ביום בהיר, תכיר לי את רחובות תל אביב השוקקים, נלך לאכול המבורגר בבוטקה הזה שיש לו שני שולחנות ומיליון לקוחות. ייזל לי קצת קטשופ על הסנטר ואתה תנקה ותגיד שזה חמוד כשאשפיל מבט במבוכה.

ובדייט השני נשב על ספסל ונחלוק ברד פסיפלורה ותספר לי שהמנקה שלך מאוהבת בך ושהיא עושה לך גם כביסה ואני אקרע מצחוק. גם רקסי יכול לבוא, נזרוק לו מקלות והוא יביא בהתלהבות ואתה תקבל אותו בחיוך רחב שימיס אותי מבפנים.

ואתה תדבר איתי בטלפון, כי הפייסבוק והוואצפ גמרו לנו את האינטימיות. אתה תתקשר אלי כל יום לפני השינה כי תרצה לשמוע אותי צוחקת כשאתה מספר לי שחלמת שבלעה אותך פיצה וכדי לשמוע אותי רוטטת כשאתה אומר שאתה קצת מתגעגע.

אתה לא חייב להיות מלך היופי, מספיק לי שיהיה בך את המשהו הזה שיגרום ללב שלי לדפוק מהר, את החיוך הזה המבטיח ואת המבט העמוק שאומר כלום ובעצם הכל. שתנועות גופך ישדרו ביטחון ועם זאת חוסר אונים למולי ושתדע להגיד את המשפט הנכון בזמן הנכון. שתהיה נכון לי. שיהיה לנו נכון.

ואני מצידי, מבטיחה לא להיות הבחורה הזו שתשחק אתך משחקים, שתפגע לך באגו ותרמוס לך את הרגשות. אני מבטיחה להשתדל כל כך שתהיה מאושר כל יום, לשמח אותך כשתרצה להיות עצוב, להחזיק אותך כשתרצה ליפול, לאהוב אותך כשתרצה לחבק. לעשות לך את המוות כשתהיה משועמם.

אבל איפה אתה כבר, אני מחכה כבר עשרים וחמש שנה.

כשהייתי קטנה אמא אמרה לי "מה ששלך שלך", אני יודעת ומבינה שאתה שם אבל מותק נמאס לי כבר לחכות ואני מתגעגעת אליך. תדע לך שג'ונגל פה בחוץ ואני קצת אבודה... אנשים מוכרים פה סקס ואשליות בשקל, פוחדים מהצל של עצמם.

 קצת שכחתי מה זה לאהוב ולהרגיש בטוחה, להתכרבל עם מישהו מתחת לאיזו שמיכה עם טי שרט ענקי ובלי איפור ובלי חומות בלי משחקים בלי שטויות.. אני יוצאת עם גברים זרים במטרה למצוא אותך, מגיעה לכל מפגש עם ציפייה, מחפשת את הרגע הזה שאפגוש אותך וארגיש שוב שלמה..

תבטיח לי שכשתראה אותי תעשה לי סימן שאזהה אותך, תזרוק איזה משפט שיזכיר לי שנפגשנו כבר פעם ואז אדע שמצאתי אותך סוף סוף. אני אחייך ואסתכל לך בעיניים במבט כזה שאומר כלום ובעצם הכל. ורקסי ישקשק בזנב ואני אשתה ברד פסיפלורה וארגיש שחזרתי הביתה.

אבל עד אז אהובי...

שלך.

 

תגובות

גלי צבי-ויס / המיוחל / 17/02/2016 21:46
יום טוב צבי / שלך / 18/02/2016 07:09
יקיר (יקי) דסא© / תעשה סימן שאזהה אותך.. את הסימן הזה כנראה הלב מרגיש.. יפה. / 18/02/2016 07:37
דוד שרוני / באחת מספריה של ג'ודי פיקו עולה השאלה - איזה גבר את מחפשת והיא מחפשת גבר אמיתי - / 18/02/2016 09:12
דויד סמוכה / יפה סיפור מעניין כתוב / 19/02/2016 07:36