יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
עלבון, בעקבות הנושא לדיון שהעלתה גליעלבון. מה מעליב ,מתי ולמה ? מי הוא המעליב, איך וכמה ? אם אני נעלבת זה אומר שאני עלובה? לא ולא, זה אומר שיש לי בעיה? לא, זאת לא התשובה. אז אולי אם אחזיר בעלבון משלי ובהעלבה, אז ההרגשה תשתפר ותהיה אפילו נפלאה, כנאמר "מידה כנגד מידה"? אבל לא, לא מתאים לי, זאת לא אני, כי אז אהיה זאת אני המעליבה,אז אני מבליגה. אני פוסלת על הסף כל סוג של עלבון והעלבה. פעם הייתי המון נעלבת ולא משנה ממה, ממבט שאומר עליונות או התנשאות, ממילה לא נחמדה שנאמרת שלא במקומה, בי היא היתה פוגעת ומעליבה ואז בפנים הייתי דומעת אך לא מראה ולא עונה. כן, אני עדיין נעלבת ..ממה? לא ממש זוכרת, לא ממש יודעת, אבל פחות, אני רק יודעת שפעם זה היה קורה לי הרבה יותר, בעיקר מאנשים שמשתמשים במילים לא יפות ולא טובות, ודוקרים בהם כמו בסיכות ואז הייתי שותקת ולבד בוכה ומזה דייסה מבשלת של למה ואיך. אז הגמשתי את הקווים האדומים שלי מהמעליבים, היום אני יותר מחוסנת, אולי יותר מאוזנת , למדתי להתנתק מהמעליב , מהעלבון ומההעלבה, העלבון כבר לא פוגע, עובר לידי וכמעט לא נוגע, נפרדתי ממנו לשלום, תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |