יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
א.ח.ר- משחק מיליםא. ח. ר אחר, איחור, מאוחר, אחורה . מאחורי ההר
ישבו שלושה גמדים, כך היינו שרים
כשהיינו ילדים. למה מאחור ולא
מלפנים? ובכלל ,מאחורי
איזה הר ואפוא מאחור? האם הם הגיעו
באיחור ולכן הם מאחורי ההר ? או שמא הענקים הקדימו את המאוחר ולא חיכו למחר ולכן הם
יושבים מלפנים? והגמדות האם
הן אחרות או מאחרות? או אולי הן חרדיות ולכן יושבות באוטובוס, רק מאחור?. נראה לי שהן
מאחרות בגלל כל המטלות ולכן אין עבורן מקום
אחר. כך או כך
עדיף, להיות מלפנים ולא מאחור. להיות מקדים
ולא מאחר. כי אם באים
באיחור, יש בעיה, לא נשאר מקום פנוי
מלפנים רק מאחור. ומי שמאחר
לבית הספר- אז מיד נשלח לחדר המנהל, אבל מה אם גם המנהל מאחר אז לאן ישלחו את התלמיד המאחר? ואם מאחרים
למקום העבודה ? זאת כבר בעיה
כי יכול להיות שזה יפגע בהכנסה, מחתימים
כרטיס בכניסה ולמאחרים מקזזים בהכנסה. ובכלל
אני בעד להיות בין המקדימים ולא מהמאחרים, בין הראשונים
ולא בין האחרונים. אבל יש
גם אחרים
הנוהגים אחרת, הם תמיד מאחרים , אומרים :היום
מאוחר ויש גם מחר, אז למה למהר? תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |