יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (0 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (0 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (3 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (12 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
סיפורים
השלולית+ הצלחנו (טובים השניים מן האחד)שני חיבורים שכתבתי בכיתה ח',1986-87 השלולית: היום התחיל לרדת גשם, ירדתי החוצה עם מעיל
ומיהרתי ללכת לבית הספר. כשהגעתי לבית הספר ראיתי איזה תלמיד שנפל על שלולית של בוץ
שחור והיה דומה לכושי סמבו. 'הצילו' קרא התלמיד ,אני טובע בבוץ' מיד חיפשתי איזה חבל ומשכתי את התלמיד בכל
כוחותיי עד שיצא מהבוץ, מלוכלך נורא אך בריא ושלם... הצלחנו: אה, אח התנשפתי 'שוב זה לא יצליח'. זה כמה פעמים שאני מנסה להוציא את הסולם מהסלע. לא מזמן, בעקבות רעידת אדמה קטנה, נפל סלע על הסולם ולא הצלחתי להוציא את הסולם. 'הפסקת אוכל' הודיע הפקח הוצאתי חריץ גבינה ולחם מתיקי והתחלתי לאכול. הפקח סייר בין העובדים 'מה זה?!' צעק הפקח אליי 'תוציא מהר את הסולם מהסלע, אם לא, תשלם קנס' התחלתי מיד בעבודה. פתאום ניגש אליי פרושקה ידידי והציע עזרה, יחד התחלנו להזיז את הסלע. לקחנו את הסולם והמשכנו בעבודתנו. בסוף העבודה ניגש המעביד אליי ואמר 'בן חייל. מגיע לך תוספת שכר' הצבעתי על פרושקה שעמד לא רחוק ממני ואמרתי: 'לו מגיע הכול כי הוא עזר לי 'לשניכם מגיע' אמר הפקח ומתן לכל אחד מאיתנו 10 ש"ח (שקל חדש) טובים השניים מן האחד. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |