סיפורים

אישתי ובעלה המשך

פרק ג'

אני מסתובב במחלקת לב אמנם לא אזוק, אבל השוטר היה צמוד לי לתחת.בשעה 20.00 מתחילה מהדורת החדשות ואני בחצי אוזן מקשיב להן,המשטרה מיד יצאה בהצהרה כי ירדני נעצר וזה עשה רעש וכותרות.

פתאום אני שומע " בשל מעצרו של מנכ"ל חברת  YRD צחי ירדני חברת הענק PPP מודיעה כי היא מסירה את ההצעה לקנית החברה,וכי עו"ד של ירדני יעקב זיו הודיע כי החוזה כבר נחתם וזה רק ענין פרוצדורלי"

אני בשוק מה הולך פה אני גם מנכ"ל? אולי אני מיליונר ואיך זה שאף אחד לא אמר לי,מנהל הבנק כל יומיים מתקשר מתי תכנס המשכורת? ואני מיליונר!ממתי יש לי עו"ד בשם זיו?

אני מקבל סחרחורת והאחות נותנת לי כדור הרגעה, מובילה אותי למיטה  עוזרת לי לשכב מכסה אותי  ונרדם.

 

ריקי ירדני קצת חבולה מהתאונה הלכה למספרה לתספורת חדשה, יש לה תמיד בארנק כמות מזומנים שהיא יכולה לקנות כל מה שחפצה נפשה. צחי ירדני מסתובב במרצדס שחורה גורמט זהב 18 קרט בעובי חבל

הוא לא ממש נפגע בתאונה אבל זה משבש לו את כל התוכניות, הוא תכנן למכור את החברה שהקים שהכניסה לו ים כסף מהלבנת הון בשוק האפור, למראית עין הוא עוסק בפיתוח תוכנה למעקב אחר אנשים שיוצאים לטיול.

וניסה למכור ל PPP  את הזכויות.

הוא החליט שהוא דופק מכה של מזומנים בשוד מהיר של חברת הסופרמרקט הכי טוב פה ביקנעם, הוא עקב אחרי הזקנה שהולכת לעשות הפקדה בבנק היא אישה קטנה לא מושכת הרבה תשומת לב אבל הוא כבר שם עליה עין שיוצאת עם פדיון שבועי לבנק. הכין שוקר חשמלי חזק ומיד כשיצאה מהבנק החל ללכת בעקבותיה.

קצין הביטחון בסופר יצא לעשות סדר בעגלות כשראה את צחי נצמד לזקנה מצמיד לה את השוקר ולוחץ הזקנה מיד קרסה. קצין הביטחון הוציא את אקדחו וירה הוא פגע לו ברגל וצחי איבד שיווי משקל והתגלגל קדימה הוא קיבל  מכה בראש מהמדרכה ואיבד את הכרתו. המשטרה הגיע תוך דקות ומד"א הגיע כמה שניות אח"כ

 בזמן הטיפול שוטר שלף את הארנק מכיס הפצוע והחל לרשום את  שמו בניירת –צחי ירדני.

 

במשטרת ישראל הוקמה יחידה צח"מ לחקירת המקרה השם צחי ירדני החל לצוץ במחשבים יותר מידי פעמים תוך זמן קצר.הם עקבו אחריו ולבסוף עצרו אותו ולפתע למרות השמירה ההדוקה עליו הוא גונב ושודד, אישתו שורפת מזומנים כשהיא מבחינתם בצינוק.

בדיקה מעמיקה במשרד הפנים העלתה כי צחי ירדני הנפיק 7 תעודות זהות תוך חודש ואישתו 5 תוך שבועיים למרות המערכת הממוחשבת הצליחו לעבור את המסננת "הבלתי חדירה של משרד הפנים". בכל הארץ יש 7 צחי ירדני למרבה הפלא כולם נושאים את אותו מס' תעודה כולם גרים באותה הכתובת אך בערים שונות.

בצו בית המשפט פתחו במשרד הפנים את התיק וראו כי התמונה מאוד דומה אם כי בבדיקה ביחידת הזיהוי פלילי אישרו כי מדובר באנשים שונים.

בישיבת בוקר במשרדי היחידה הוחלט לאתר ולעצור את כולם.

 

ריקי ירדני נלקחה לחקירה והוכנסה לחדר עם מראה ענקית היא ראתה את דמותה, את שיערה הסתור את השקיות השחורות מתחת לעיניים מחוסר שינה בכי ושאריות האיפור.

שבי אמרה החוקרת.

ריקי את יודעת למה את פה ,בואי נעשה את זה קצר, תחתמי על הודעה אנחנו נדבר בפרקליטות ששיתפת פעולה אולי תצאי מזה בזול ותוכלי לחזור לבת שלך מהר. למשמע בתה החלה ליבב ולבכות. החוקרת אמרה בקשיחות

את לא עושה עליי רושם עם הבכי הזה, ספרי לי על השוד של הקשישה ביבנה דפקתם שם מכה מכה מאיפה ידעתם שיש לה יהלומים בבית?

אני לא יודעת על מה את מדברת. איזה זקנה? איזה יהלומים?  איפה זה יבנה?

ריקי מצאנו בזירה את תעודת הזהות שלך .איכון הסלולרי אומר שהיית באזור.

מתי זה היה בכלל שואלת ריקי? ביום חמישי 7.6 בשעה 17.00 באור יום איזה אומץ יש לכם,

רגע אומרת ריקי 7.6 זה היום הולדת של הבת שלי עשינו לה מסיבה עם ליצנית בפארק ברמלה היו שם כל הילדים מהגן וההורים שלהם קפצו על המתנפחים.

החוקרת הסתכלה עליה כאילו ראתה מולה עב"ם,  מה יום הולדת ? אתם הייתם בשוד ביבנה.

אני רוצה לדבר עם העורכת דין שלי עכשיו אני אולי לא חכמה גדולה אבל לא תפילי עלי תיק סתם.

מעבר למראה עומד ראש הצח"מ נדהם ממה ששמע, היא ביקשה עו"ד תעצרו את החקירה תעבירו אותה לתא לבד לא צריך צינוק.

אני נוסע לבית החולים לחקור את בעלה. נראה לי שאנחנו מסובכים במבוך.

מר ירדני איך אתה מרגיש? אני פקד רוני אני ראש הצח"מ.

אשאל אותך כמה שאלות אתה מסוגל לענות לי? כן אמרתי בוא נראה.

7.6 איפה היית ומה אתה זוכר מאותו אחה"צ. שביעי לשישי שביעי לשישי אה בטח עשינו יום הולדת לילדה בפארק ברמלה. למה מה היה בשביעי לשישי שאלתי?

אני אראה לך תמונה תראי לי מי אישתך מתוכם?

הוא פרס לפניי כרטיס עם 6 תמונות נשים כולם נראות כמו אישתי ופעם ראשונה לא זיהיתי אותה.

העברתי את מבטי הלוך ושוב על התמונות עד שמצאתי את נקודת החן הקטנה על הגבה מעל עין שמאל. זאת אישתי אמרתי. מאיפה כל התמונות האלה ? נראה כאילו הוציאו אותם מהאלבום תמונות שלה אבל אלו לא אותן נשים. איך אתה יודע שאל אותי?  לאישתי יש נקודת חן מעל העין בגבה שמאל.

 

פרק ד'

 

צחי ירדני נמצא במעצר על נסיון שוד קופאית הוא עדיין צולע, אמנם הוציאו לו את הקליע מהישבן אבל טרם הבריא לגמרי. הוא נלקח לחקירה במשרדי הצח"מ, הוא יושב בחדר ממזוג מתפתל על הכסא מפאת הכאבים כשנכנסת החוקרת הוא מזדקף ומנסה לפלרטט איתה הוא מחייך את החיוך הכי שרמנטי שהוא יכול ואומר לה בוקר טוב ממי איך ישנת.היא מרימה גבה מעל הניירת ועונה לו כמו אישתך.הוא כאילו הוציא את האויר מהבלון

חוזר לקפץ על הכסא באי נחת.

מה שמך? צחי ירדני.

ושם אישתך? ריקי

אני אראה לך תמונה שלה תצביע עליה, היא מניחה בפניו כרטיס עם שש תמונות

הוא עומד ומשתהה ולבסוף מצביע .זאת אישתי.

איך אתה יודע? יש לה נקודת חן מעל העין בגבה משמאל. 

השוטרת אומרת יופי וקמה לצאת, צחי קלט שהיא לא טרקה את הדלת וקם ומציץ החוצה אף אחד לא במסדרון הוא יוצא וצולע לאיטו, יורד קומה ומגיע לדלפק הקבלה. הוא לא מנסה להתגרות במזלו ומציק לשוטר כהרגלו אלא יוצא החוצה ואף אחד לא עוצר אותו.

צחי ירדני מניף יד עוצר מונית, לאשקלון תקבל בונוס אם תגיע מהר.

צחי לא יודע שהמונית מוסוות והנהג הוא בלש וכל פנים המונית מרושתת במצלמות ומיקרופונים להקלטה.עשו לו תרגיל צח"מ. מגיעים לאשקלון וצחי מכוון את הנהג לביתו אומר לו שניה חכה אני מביא מזומנים. לנהג אין בעיה לחכות הרי כל הדרך דובב את צחי וקיבל ממנו מידע שלא יסולא בפז הרברבן הזה לא שתק כל הדרך.

צחי נכנס לבית פרטי אחרי דקה יוצא כשאחריו משתרכת בלונדינית יפיפיה הוא מוציא חבילת שטרות ושולף שטר של מאתיים שח ואומר לנהג שמור על העודף הנהג נזהר לגעת בשטר תשומת ליבו יותר לבלונדינית הוא חיפש את נקודת החן מעל הגבה בעין שמאל הוא לא היה בטוח ואמר בליבו נקוה שהמצלמות קלטו אותה כמו שצריך,צחי הסתובב והנהג הכניס את השטר למעטפה ורשם את הפרטים.

הוא התחיל בנסיעה וקלט במראה מונית מחנה מול הבית צחי וריקי יוצאים ונכנסים למונית, הוא החל לעקוב אחריה כשהגיעו למרינה באשקלון הם ירדו למזלו מישהו פינה חניה והוא מיהר להחנות ויצא אחריהם..

אחרי כמה מטר ראה בבית הקפה את צחי וריקי יושבים ואת צחי וריקי מגיעים ומתיישבים איתם.

הוא שפשף את העיניים כלא מאמין הוא ראה העתק מדוייק צחי וריקי כפול 2.

הוא רץ בחזרה למונית הוציא מצלמה מתא המטען התמקם וצילם כמו מטורף פעם ראשונה שהוא נתקל בדבר כזה. תאומים נשואים לתאומות. הוא ביקש סיוע בטלפון וכל תחנת אשקלון הוקפצה למרינה.

שוטר על אזרחי ניגש לשולחן, בוקר טוב אפשר תעודות זהות בבקשה . מי אתה בכלל ? או סליחה צחי  חשבתי שאתה מכיר אותי אני מהמשטרה ויאללה תעודות גם אתן הנשים. לכולם היו תעודות זהות גם לצחי ירדני שהמשטרה לקחה ממנו את התעודה בזמן השוד כבר יש תעודה חדשה. צחי ירדני וגם הגבר השני מציג תעודה ע"ש צחי ירדני לנשים תעודה ע"ש ריקי ירדני לשתיהן נקודת חן על הגבה מעל עין שמאל.

שוטרים יצאו ממחבואם ועצרו את כולם. אחרי שקיבלו צו חיפוש חזרו לבית שבו ירד צחי ירדני. בבית היו מיטה כסא וטלויזיה ישנה.

 

שוחררתי למעצר בית  לא קל אחרי אירוע לב לחזור לשגרה, השופט התחשב ובמקום מעצר שם לי אזיק אלקטרוני, ושלח אותי הביתה. אני כמו אריה בסוגר ריקי אישתי אצל הוריה אסור לי ליצור איתה קשר.

הולמים לי על הדלת ואני הולך לפתוח מציץ בעינית ורואה רק חזה של גבר ברוחב הדלת, תפתח צחי הוצאה לפועל תפתח חבל על הדלת הרי אני אכנס בכל מקרה גם אם צריך לפרק אותה.

פתחתי! וגוליבר נכנס אלי הביתה אחריו צועדים עוד שני גורילות שהתמקמו מצידיו כמו כלבים מאולפים.

יש פה חוב 30.000 ₪  לסוכנות מרצדס בטבריה. נראה לי טעיתם חברים לא הייתי בטבריה כבר שנתיים ובטח לא קניתי מרצדס.

יש לך כסף או שאנחנו מתחילים לעקל מיטלטלין? איזה דברים אתם רוצים בקושי טלויזיה ?

גוליבר אותת תנועה עם הראש והגורילות פנו כל אחד לכיוון אחר הם סרקו את הבית וחזרו מאוכזבים.

תראה צחי "זה רק עניין של זמן עד שנחזור עם צו חיפוש או צו מעצר כדאי שתשיג כסף ותסגור את החוב.

ולדעתי מי שחייב על מרצדס בטח יש לו עוד תיקים".

הסתובבו והלכו כלעומת שבאו ואפילו טרקו את הדלת בעדינות.

התקשרתי לעו"ד שלי וסיפרתי לה על הביקור של גוליבר וחבריו אמרה לי אני בודקת וחוזרת אליך.

המשכתי להסתובב בבית הולך למקרר הוא כמעט ריק לא יודע אם מותר לי לצאת למכולת? שואל את עצמי

תיכף היא תתקשר אשאל אותה. התחלתי בהכנות לארוחת הבוקר לאט לאט להעביר את הזמן , מוציא מלפפון מניח על השיש הולך להביא עגבניה ומניח ליד המלפפון איפה הבצל? אה בסל הירקות, לוקח בצל שם ליד העגבניה והמלפפון. הטלפון ניעור לחיים, על הקו עו"ד צחי אתה יושב? לא אני עומד מכין סלט.

אז תשב ותקשיב, אתה אחרי אירוע לב  ולא רוצה שתיבהל אז קח אויר.

התישבתי! לקחתי אויר כן אמרתי לה, אז ככה יש לך 32 תיקים בהוצאה לפועל בסכום כולל של כמעט חצי מיליון ₪.

אמנם הלב התחיל לפעום במהירות של פורמולה 1 במירוץ מונטה קרלו אבל החזקתי מעמד ושאלתי?

מאיפה זה בדיוק?

היא אמרה אני אבוא אליך אחה"צ עם החומר ונעבור יחד על הכול.

 

אבא של ריקי לא סתם צבר הון ומעמד. הוא יודע ללקק למי שצריך, לשמן אותו בכל מיני הטבות זאת אומרת. הוא בעל חוש עיסקי מפותח, הוא לא מבין מה נפל עליו,כמה שעזר להם בכל זאת עשו שטויות?

הבת שלו אצלו עם אזיק אלקטרוני. הרווחה לקחו את הילדה. צחי בבית ועכשיו גם יש להם חוב בהוצאה לפועל חצי מיליון שקל, הוא יכול בכמה ימים לארגן את הסכום אבל הוא קודם רוצה לבדוק איתם למה? למה עם כל מה שעזר להם הם עשו שטויות? למה ?

 

עו"ד הדין שלי החמודה באה אליי עם גבר נחמד שהתברר כחוקר פרטי בשם יעקב. "אתה יכול לקרוא לי קובי" היא הציעה לתת לקובי יפוי כוח לבדוק מה קרה ומי הזוכים בתיקים. הוא ישב איתי וינסה לעשות סדר בבלאגן.

אמנם המשטרה מאשימה אותי בשוד קשישים ועוד כל מיני עברות אולי על הדרך הוא ימצא משהו אבל הוא מתמחה בהוצאה לפועל. הסכמתי כאילו שיש לי בררה, וחוץ מזה חמי הרי ישלם לו שכ"ט. חתמתי!

המשך יבוא....

תגובות