סיפורים

המים הקדושים של הנער בעל האצבע השישית/אלכס מילמן

"אנחנו צריכים להתקדם יחד עם התקדמות העולם"  צעק פתאום נער לבוש בסחבת מעיל ישן, שסימל כי המהפכות בשלהי המאה ה21 עדיין חלחלו אל תוך לב האנשים.
הוא עמד בצד, עם זוג מגפיים לא תואמים(אך שהבליטו במקריות את עיניו הצהובות) והיה נחוש במטרתו להראות לעולם שגם הוא יכול. 
הנער בעל ששת האצבעות היה ילד מיוחד. בילדותו הוא הושפע מאלופי עולם לשעבר בתחומי ספורט שונים כמו מיכאל טל, אלוף העולם האגדי בשחמט , אשר טען כי "שחקן שחמט אחד במשפחה זה אחד יותר מדיי". בנוסף הוא העריץ את היהודים ואת תורתם בשלהי המאה ה21, אשר נלחמו למען זכויותיהם ההיסטוריות על-מנת לשמר את נוכחותם  וזכויותיהם ולא לתת לעולם לחזור על טעויותיו שקרו עם עליית היטלר ושלטון הנאצים( יימח שמם וזכרם). כמו-כן, הוא היה נער בעל חושים מיוחדים, והאצבע השלישית שלו תפקדה כמו חוש אשר צריך להקשיב לו.
מגיל צעיר דבק בה הכינוי "אצבע האזהרה" ולכן הוא לא נתן לאף אחד ללכת כנגד האצבע.
הוא היה טעון בכוחות קסם רבים, הנער בעל ששת האצבעות, אשר השרישו בו זוג צוענים שטעו בדרך, אצן מבלורוס אשר השיג את מבוקשו, וסבתא עם מטפחת אשר טיפלה בו כשחלה במחלת המלריה חשוכת המרפאה( כל התרופות למלריה בוטלו בשלב מסוים ונכון לשנת 2468, כאשר היה בן 8, הייתה זו מחלה חשוכת מרפא שרק תרופות סבתא יכולות לעזור.
אט אט, הקהל שבעצרת הניצחון של "יהודים שאפתנים מבלורוס" החל להרגיע את קולותיהם.
הם נתנו לנער המוזר בעל ששת האצבעות את ה"מילמנקול"- מעין רמקול חדשני שהומצא ע"י אחד האנשים היותר מוכשרים שחיו במאה ה21- אלכס מילמן, ומאז שימש מנהיגים רבים בכל עצרת שמכבדת עצמה.
אט -אט הוא עלה לבמה והחל להסביר את תורתו.
אנשים נדהמו,לנוכח הקלות שבה העלם הצעיר, בעל ששת האצבעות, מדבר ולא מפסיק לשאוב אותם אל תוך העולם היפה אותו הוא מצייר במילים אמתיות שחודרות אל תוך ליבם.
ואז קרה הדבר שממנו הוא עצמו חשש- האצבע השישית החלה להראות סימנים.
הוא היה במצב זה כבר קודם לכן, כמה וכמה פעמים, בעיקר כאשר סכנה גדולה ריחפה מעליו.
אך הוא המשיך בשלו, והפעם הוא חשב שאין לעצור אותו.
הוא המשיך להטיף עד כמה כל אדם מיוחד הוא אדם שניתן ללמוד ממנו, והראה בהוכחת מחקר קצר שערך את אופיו המיוחד של כל אדם באשר הוא.
הוא גם הזכיר את הצאר הרוסי שהיה לו אוסף שלם של מוטציות, והצליח בעזרת דוגמא זו לעורר גם את הספקנים הגדולים שהתנגדו לרעיונו. 
הוא סיכם לבסוף, כי בכל תקופה גדולה, כמו בתקופה של המאה ה21 שעברה כבר מזמן, אנשים היו מסוקרנים לגביי אנשים אחרים בעלי יכולות מיוחדות, ושדבר זה הצליח לבסוף לעורר את המהפכות הקדומות ולהשרות שלום עולמי לתקופה מסוימת.
הוא לא נלחם בדת בעצמו אך התגרה במזלו מדיי עת ואמר שהוא תומך יותר מכל ברמב"ו- רבי מילמן בן ויקטור, אשר חוץ מלהאמין באלוהים ולחפש משמעות בדת, כפר בזמנו בהכל והוכיח שהוא מסוגל לעמוד על רגליו גם לאחר שנשבר בתקופה מסוימת.
ובגלל זה גם כאבה לו האצבע- הרב, משנתו הנצחית, חלם לו חלום על ילד בעל ששת האצבעות, לאחר כשלוש מאות שנים שהיה בקברו.
חלום זה היה סמל- האצבע חייבת להיכרת, כי אם לא המלחמה הרביעית של העולם באמת תבוא עם מקלות ואבנים כמו שניבא בזמנו גאון אחר- איינשטיין שמו, בימים קודרים ואפורים מאוד.
וכך, באמצע הנאום סוחף הרגשות, החל להתעורר בנער בעל ששת האצבעות, צורך עז לשתות מים.
היה זה יום חם מהרגיל לעונה, והנער החל לשתות,ומבלי לשים לב אצבעו השישית הפכה במהרה לכיס אוויר אשר ממולא במים, דמויי בלון מנופח בהליום לאחר שבוע ימים.
הוא החל להילחץ אך דבר אחד היה לו ברור- הוא לא יכול להפסיק.
הקהל ששולהב בצורה היוצאת דופן הריע לו בתרועה חזקה ועם כל מחיאת כף מאותם אנשים ספקניים הוא התמלא בעוד ועוד מים, עוד ועוד גאווה, ונוסף על כך הזיק לגופו בלי משים לב. 
ואז נפלה אצבעו השישית, אשר הייתה מלאה באלפי ליטרים של מים מזוקקים(אשר עברו זיקוק בגופו המוזר במקצת בדרך לאצבעו השישית) וכך נוצרו "מימיו הקדושים  של הנער בעל האצבע השישית". 
(C)

תגובות