סיפורים

אשליות (דימיוני)

החיים הטובים, אני ברכב שטח נוסעת אי שם, ספקולנטית בקליפורניה. החיים שלי קלים, הייתה לי בוחטה של כסף והחלטתי להשקיע אותם בקניית קרקעות והמכירה שלהם לנדלני"סטים.
אז ככה אני מנהלת לי חיי שחיתות והנאה בוילה בחוף המערבי ומה שאני עושה זה להתקשר אל המתווך ואל איש הכספים לתת הוראות פה והוראות שם.
המראה שלי לא השתנה, אני עדיין בהופעה פרובוקטיבית, אבל זה רק עוזר לעניינים. מי שרואה אותי יפתח לי את הלב ואת הדלת. במיוחד שמדובר בגברים, אני כבר יודעת את הדרך אל הלב שלהם.
אז אני נוסעת בלימו והנהג מוביל אותי לסוחר קרקעות שמן וזקן שיש לו אדמות בשולי השכונה המתפתחת, משהו שהורישו לו אבותיו המהגרים. ואני פותחת במשא ומתן וההוא עקשן כמו קרח שלא ינמס בחיים. אבל אני כבר מצאתי שיטה, אני נעה מצד לצד ומדברת בקול רך ומחמיא ואז העיניים שלו ננעצות בחמוקיים שלי ובחזה השופע והוא לאט לאט מתחיל להזיע ועם הזיעה יורד המחיר לאט לאט ואני רוכנת אליו ושיראה את הכל טוב שלי ואז בדרך כלל בנקודה הזאת מסתיים המשא ומתן. אדמה שעברה מדור לדור עוברת אליי, ואני מעבירה אותה הלאה אחרי ריבית והצמדה..
ככה לאט לאט אני קונה קרקעות, אני כובשת  את האיזור , דונם פה ודונם שם רגב אחר רגב. הן הכסף והן הקסם הנשי עושים את זה. אני מדמיינת אותי למלכת העולם. 

תגובות