יצירות אחרונות
דקיקות וחזקות (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (1 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (1 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (2 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (1 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שיעור מתקדם (2 תגובות)
ZR /שירים -25/06/2026 17:34
שְׁעַת מִבְחָן🌹🌻🌹 (10 תגובות)
שמואל כהן /שירים -25/06/2026 10:08
גלולת הזמן (3 תגובות)
משה טרופה /שירים -25/06/2026 09:10
סיפורים
די...אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!! צעקה שאני רוצה לצעוק. מההההההההההההההההההה?????!!!!! שאלה שאני רוצה לשאול. לחךףשעכדיעכלםנהחיכהלכוגיהחלשגכיונהלף?????????SגהVֱֱֱֱֱ מחשבות שעוברות לי בראש. מאיפה מתחילים? .... שאלות רבות אותי שואלים ....אבל הראש שלי ארחק מפה... הראש שלי בשחקים. כולם...כולם נראים לי שונים. זה אני שהשתנתי? זה אני שלא זוכר אותכם ככה? או שזה אני שמסתכל עכשיו אחרת על כולם? על דברים.... זה טוב לשקר? זה רע? כולם עושים ...כולם מדברים... אבל כשזה מגיע אליי זה שונה זה נורא.. אני לא אוהב את מה שאני רואה ומרגיש... אני רוצה להיות לבד.. אני רוצה להיות עם כולם... רגש....הוא אמיתי? עוצמה... אהבה... שתיקה...? האם היא חולשה? חולשה...האם היא בעצם כח? חייבים לדבר? אם אשב ואשתוק ליד כולם זה יהיה יותר אמיתי מאשר אגיד דברים שאני לא באמת חושב ומרגיש. עוצמה....עוצמה גדולה ויצר נורא משתלט עליי ומראה לי את האמת שהוסתרה ממני כבר שנים. למה לדעת את האמת אם היא כל כך מגעילה....שונה....לא נתפסת. אני רוצה לחזור לתמימות... שם הייתי מאושר... אינטרסים...כולם זה אינטרסים... חלקם טובים וחלקם רעים. כולם מחבקים אותי וזה נראה כאילו הם חונקים אותי. אני שמח ומחייך למרות שאני יודע את האמת.. האמת.... הידיעה ... אני מכיר את כולם אני יודע מה הם רוצים... לא רוצה לדעת יותר.... לא רוצה ... אני מתאמץ לא לראות את זה... אבל זה מהבהב למולי כמו נורת דלק מחורבת. תמיד יש סודות...לכולם... אף אחד לא באמת מכיר את השני. אם הוא היה מכיר אותו באמת, הוא לא היה רוצה בקרבתו.. כולם מציגים אופי מסוים ....איפה המקום בו אפשר להיות פתוח? לבד במיטה? בחלומות? במחשבה?... מי שיבין את זה ידחיק את זה מיד וישקר לעצמו...אבל זאת המציאות. אי אפשר לרמות אותה. אי אפשר לשקר לה. כולם עושים את זה.... כולם משקרים לעצמם.... כולם פה אחד... כולם... תחשבו על זה... ממשיך לעמוד. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |