סיפורים

תמיד יש פעם ראשונה

"תמיד יש פעם ראשונה", חשבת לעצמך עם חיוך רחב.
אני טוען כי זהו מצב שאינו מתקבל על הדעת. כיצד בכל שנות קיומך, איש לא חשב להביא לך זר פרחים? ידוע הוא שאנו עם מעט מוזר, ולמען הסדר הטוב אתן יותר ממוזרות, אך באמת שהופתעתי כששמעתי על כך.
לו יכלתי לדבר בשמם של הפרחים, ודמיוני המפותח מאפשר לי לעשות זאת- אני בטוח שהם מופתעים שרק כעת הגיעו אלייך. ברשרושי גבעוליהם יאמרו שחשבו כי יגיעו אלייך הרבה יותר מוקדם, אך טוב מאוחר מאשר אף פעם. פרחים חכמים קניתי לך.

קיבלת זר ורדים. שלושה. כבר אמרתי לך מה כל אחד מסמל, לכן לא אפרט גם כאן. מקווה שהפעם הראשונה הזו שלך עברה בהצלחה. זה אמנם היה רחוק מלהיות מושלם לצערי. רציתי להפתיע אותך אך מפגש רכבות מנע זאת מאיתנו. כאשר אמצא את צמד הנהגים הארורים הללו, אחטיף להם. אתן לך לבחור מבין עשרות המכות אשר מגיעות להם. לו ידעו שהרסו רגע מושלם, אשר דמיינתי ארוכות, ודאי היו מבקשים סליחה. בשל העיכוב, כבר הייתי צריך ללכת לעבודה ונאלצתי להשאיר את הזר ליד הבית של סבך. מזל שאיש לא קינא ולקח אותו לעצמו. ברבע שעה הכל יכול לקרות.

מעניין אותי מאוד לדעת מה עוד לא קיבלת. בוודאי שיהיו לך עוד המון פעמים ראשונות, הרי ככה זה בחיים שלנו. את יודעת, זה די מאתגר לחשוב מה עוד לא קרה לך ולנסות למלא את זה בעצמי. לחשוב שדמותי תופיע לך בכל מיני תחומים שונים ומשונים, זה עדיף על ספר השיאים של גינס לטעמי. תערכי רשימה של כל האירועים אשר קרו ויקרו לך לראשונה, כולל תמונות. מקווה לככב שם. זר פרחים ראשון, הופעה ראשונה של זמר אהוב, ואולי אפילו נסיעה ראשונה לחופשה שכה חלמת עליה. החיים מפתיעים יקירתי, אשמח למלא לך כמה שיותר.

"תמיד יש פעם ראשונה", אמרתי לך בטלפון כששמעתי אותך נרגשת. הודית לי המון, למרות שאת לא ממש צריכה. כל מה שעשיתי ואעשה בא ממקום עמוק בפנים, ללא מחשבה מיותרת. הרי זו את. זהו מצב טבעי עבורי, להעניק לך כמה שיותר, ועדיף להעניק דברים אשר עוד לא קיבלת. להיות מקורי, שונה, מיוחד.

הקטע הזה הוא לא הראשון עלייך.
בוודאי שהוא אינו האחרון.
זהו קטע נוסף שייכנס אל הספרון ההוא, עד שיתמלא לחלוטין.
מקווה שאולי יום אחד תכתבי חזרה,
כי אחרי הכל,
תמיד יש פעם ראשונה.
 
 
(לא ממש סיפור, לא ממש שיר, מה שבטוח שזה די ישן)

תגובות