סיפורים

חלק ג-הכוכב השמיני

אתמול קבענו אני והיפה שלי בקניון שבעת-הכוכבים בהרצליה.
רצינו שהפעם לא רק ניפגש במושב באיזה צימר,רצינו גם לראות באור יום ולשוחח כמו אנשים מן היישוב ולא רק להזדיןין כמו שפנים.
תמיד בכביש בחוף בדרך אלייה-הוא נראה לי ארוך מתמיד ותמיד תמיד אני הוא זה שמגיע ראשון ,למרות שהיא מתגוררת מספר דקות משם.
בהתחלה זה הרגיז ועיצבן אותי נורא,כיום זה סתם משעשע אותי.
כאמור החניתי את הרכב בחניון העליון:"חניון הכוכב הצפוני"והמתנתי לה במבואות הקניון שהיה עמוס לעייפה בשעה זו של השבת.
התלבטתי אם לרכוש לה מקס ברנר ואז היא קטעה את הרהוריי בפון שלה:"מה אתה עושה"?,איזה שאלה מוזרה חשבתי בליבי והתחלנו קצת לריב בטלפון והיא אמרה לי שהיא לא ממש אוהבת שוקולד,אז הדוכן נותר מיותם מנוכחותי.
היא הגיעה כעבור 10 רגעים,החנתה את רכבה קצת מאחור וכיונה אותי להגיע לשם ברכבי,כבר בחניה היא נראתה לי יפה במיוחד-זהו שתמיד היא יפה אבל אתמול היא היתה יפה מתמיד.
נכנסתי לרכבה ונשענו לכיוון הים-שוחחנועל הא ועל דה בדרך הקצרה ולא יכולתי להימנע מלהריח אותה ולהביט בשמלת הקיץ הסגולה שלה שמוכתמת בכתמים לבנים-עכשיו שאני יודע מה ההמשך מצחייק אותי ששמלתה הייתה מוכתמת גם בכתמים לבנים וגם בכתם אנושי לבן.
היא סיפרה לי על ספר מחקר שקראה:"המוח -הנשי" של:דוקטור לואן בריזנדיין.ספר שמבטיח תשובה :"מה רוצה האישה"-ואני לתומי חשבתי שאישה רוצה רק זין ותכשיטים.
התקדמנו לכיוון המרינה וכאן כבר לא התאפקתי ושלחתי ידי למפשעתה,היא לא איכזבה הייתה ללא תחתונים ומוכנה לקראתי,האצבעות שלי זיינו אותו ועיסו אותה קצתצ בעדינות והיא נהגה בפרצוף חמור סבר שמא מישהו יקלוט.
נתתי לה להחזיק את איברי הזקוף וככה נהגה כעשר דקות.
הגענו לאיזו גבעת -כורכר עם פרחים צהובים וקצת עשב ירוק וירדנו מהאוטו וחזינו בים ובמתרחצים,התנשקנו והתלטפנו קצת,אבל שנינו ידענו שמה שאנחנו באמת רוצים זה להזדיין.
חזרנו לאוטו והתקדמנו מעט צפונה על שביל הכורכר ואז הצעתי שנסטה מהשביל רגלית מעבר לשוחה חולית,צעדנו דקה על אדמת טרשים סלעית ומוזנחת ודווקא שם לא רחוק מקהל העוברים ושבים .חדרתי אלייה בעמידה -נעצתי אותה כזה והרמתי אותה באוויר וככה עם השמלה עליה ואני מכנס מופשל הזדיינו כמה שניות בעמידה.
הנחתי אותה על האדמה הלא נוחה והיא מצאה זווית לא להיפגע מהאבנים וחדרתי אלייה במסיונרית.
לאחר 9 ימים של אי-אוננויות ועוצר זיונים גמרתי דיי מהר,המחשבה שמישהו או מישהי רואים אותנו הדליקה אותנו.
שלפתי את איברי והשפכתי עליה שפיך כזה שלא ראה אור יום הרבה זמן.
היא אמרה :"איזה שפיך יפה יש לך-חלבי נורא ולבן לבן בטח אתה אוכל הרבה סידן.פרסומת מומלצת לתנובה.
ואז חזרנו לאוטו בסביבות שבע לערך ,שוחחנו עוד ושוב הזדיינו שם עוד פעמיים:
התפשטתי לחלוטין מבגדיי הקצרים:חולצה מכופתרת משובצת תכלת -לבן ומכנס ברמודה מפישתן,היא השכיבה את המושב הקדמי ודפקתי אותה חזק וטוב כמו שאני אוהב ויודע,הפעם זה לקח עשר דקות או מעט יותר עד שהתפוצצתי עלייה על הבטן.
שוב דיבורים וכעבור כמחצית השעה אותו התסריט זיון חזק וטוב ורכב שטח שחור עם פנסים דולקים שבא להציץ ורק גירה אותנו יותר להמשיך במעשיינו.
מכאן חזרנו לקניון וישבנו עוד כמה רגעים אצלה באוטו.
הפעם לשם שינוי היא העניקה לי ספר ,את הספר שהזכרתי מקודם.
חזרתי לחיפה מחוייך כל הדרך,היתה רוח נעימה מאוד ,הים משמאלי והיא במחשבותיי מימיני.
חיפה קידמה את פניי כרגיל בלבביות אופיינית.
עצרתי לשווארמה עם רוטב שום ועגבנייה אצל"במבינו" ומשם הביתה.
בדרך רכשתי לי 2 בירות טובורג-גרין והרגשתי מעולה.