הודעות והגיגים

הזמנה ליצירה האחרונה שלי :)

 
וואו, מזמן לא הייתי כאן :)
גלי אני מקווה שזה בסדר אבל היצירה האחרונה שלי היא לא כל כך שיר או סיפור או מאמר, היא פאב הופעות בחיפה ואני רוצה להזמין את כולכם אליו מחר, מצטער שזה בהתראה כל כך קצרה אבל אני מבטיח שהזרימה הפעם תשתלם, זו מסיבת הפתיחה הרשמית שלנו ויהיה כיף...
 
אז ככה, יש הזמנה מעוצבת כאן:
 
ובגדול, בגלל שעברנו כמה דברים ביחד אני ואתם אני אספר לכם שמאז שהצטרפתי לאתר בערך קרו המון דברים. הצטרפה לי לחיים כלבת רחוב תל אביבית מדהימה, יש המכנים אותה משוגעת ויש שפשוט מבינים שהיא משוגעת, נולה סוקס שמה, גרתי בתקופה ההיא במכמורת. איכשהו התגלגלנו שנינו לקראוון ברמות נפתלי שבצפון, בנינו לנו בית והתחלנו ליהנות מהשקט ומכרמל, חברתי הנוכחית שאותרה שם באיזשהו קיבוץ צפוני, או אז החליטו השמיים שזה לא הסטייל שלי, שקט ושלווה, עלתה ההזדמנות לפתוח את הפאב והתנפלנו על הרעיון, אני ועוד שני חברים, מאז הכל הפך להיות סלט טורקי, לפתוח פאב זה לא דבר קליל של צהרי יום ד', שתדעו, במיוחד לא אם במקביל אתה מהנדס תוכנה, הכלבה שלך ממליטה ששה גורים, אתה גר במרחק שעה וחצי משני מקומות העבודה שלך, חברה שלך טסה להודו לטיול ומי זוכר בכלל את כל השאר. והיה שאר, תסמכו עלי.
 
אבל כל זה מאחורינו, הכלבה שומרת על הפאב עכשיו, החברה חוזרת מהודו ביום שלישי אי"ה ומחר מסיבת הפתיחה הרשמית, בפאב יש כבר הופעות שרצות בימי רביעי ושבת והמקום מגניב לגמרי.
 
אז זהו בערך, באמת שאני מחכה ליום שיהיה לי בו קצת שקט או קצת רעש שיוציא ממני משהו שראוי לשיתוף, אולי אני אפילו אגיע לששים יצירות פה באתר יום אחד.
 
אני אשמח אם תבואו, זה מחר החל מחמש אחה"צ ועד סוף הלילה אז חופשי.
חיפה, קרוב לטכניון, נולה סוקס הוא שם המקום.
יוני

תגובות