סיפורים

התפתחויות מסוכנות פרק 6

הטרדות טלפוניות אנונימיות בקולות מתכתיים הפכו לדבר שבשגרה והפחידו עד מוות את בני הבית.

נורית, המתבגרת, ששהתה שעות רבות בבית עקב שביתת ביה"ס, נמצאה שם רוב הזמן לבדה ועל כן הייתה אימה, רותי, מוטרדת במידה רבה ובאופן מופגן.

האב שמעון, לעומת זאת, בחר להפגין סוג של בטחון עצמי שהסתיר מאחוריו חרדה גדולה.

מה שבני הבית לא ידעו היה העובדה כי תחת הלחץ הרב בו היה שמעון שרוי  גברו ייסורי מצפונו כל כך עד כי היו מחשבותיו נודדות אל עבר זכרונו של אביו שנפטר בפתאומיות שנה קודם ומעוררות בו געגועים עזים , הוא היצר על כך ששיחתם האחרונה הייתה דלה ולא מספקת  והיה מאשים עצמו על כך שלא ממש הקדיש די זמן ותשומת לב לאביו כפי שבאמת רצה.

ההטרדות לא פסקו ומיום ליום תכפו ונעשו גסות יותר וחצופות יותר עד כי שמעון , עם ובלי לחצה של רותי, גמר אומר לעשות מעשה והחליט לפנות למשטרה.

בבוקרו של יום, שבא אחרי לילה קשה במיוחד של הטרדות , פנו השניים לתחנת המשטרה שבעירם על מנת לבקש סיוע.

הייתה זו הפעם השנייה באותו החודש שבני הזוג פנו לתחנה שכן בתחילת החודש דיווחה שם רותי על מכוניתה שנגנבה ממש מתחת לאפה בחניון מוסדר מול מקום עבודתה.

החוקרת החייכנית ובריאת הגוף שקיבלה את פניהם הושיבה אותם ועשתה כל שלאל ידה על מנת להרגיעם, היא הבטיחה להם כי למשטרת ישראל ניסיון רב בטיפול במקרים כאלה של הטרדות והרבה הצלחה באיתור המטרידים ,עם זאת היא הודתה במובן מאליו בהקשר לעניין השני קרי הסיכוי הקלוש לאתר רכב גנוב.

עם סיום התהליך חשו בני הזוג הקלה ,מעין משב רוח מרענן ,הם הודו לחוקרת מעומק ליבם ויצאו מתחנת המשטרה. 

רותי התכוונה לנסוע לעבודתה לא לפני שתקפיץ את שמעון למקום עבודתו.

השניים נכנסו למכונית והחלו לנסוע.

כיכרות העיר ושדרותיה לאורך מסלול הנסיעה נראו לשמעון כל כך מושכים,

גינון הדרכים המעוצב והססגוני שעטף את הכבישים יחד עם הבניינים הגבוהים המודרניים לצד בתי הבאוהאוס שעברו שימור הרכיבו פסיפס אורבאני מרתק .

קשיש לבוש בלויי סחבות היה מאכיל בשדרה הלבנה יונים בכמות בלתי נתפסת, אלפים ממש.

שמעון החל עוסק במחשבות אודות הקלות הבלתי נסבלת של פיתוי יצורים שהם בדרך כלל לא נותני אמון ומשם השליך על תככיהם של בני אדם מסוימים ויכולתם לנצל את תמימותם של בני אדם אחרים.

עצירת פתאום בחריקת בלמים אימתנית וקולות קרובים של ריסוק זגוגיות העמידוהו מיידית ,יחד עם רותי, על חומרתה של מציאות חדשה.

      

תגובות