סיפורים

לך, אהובי - באשראה עצמית :)

היא הניפה כוס יין מלאה למחצה לעבר מקור האור הבוהק והמסתורי ובחנה בתדהמה את תכולתה.

היין החל לעלות בלהבות ברגע  שקרן האור פגעה בו. לשונות אש ארוכות פרצו מתוך הכוס המהודרת ותוך שניות ספורות הפכו לשוניות זעירות וצפופות המרקדות על כרומו. מראה קסום ריתק אותה, בוהה בו בהשתוממות הולכת וגוברת. אצבעותיה הארוכות והעדינות, חצי שקופות התהדקו על דפנות הזכוכית הדקה, אך לא חשו בחומה של האש.

תחושה מפתיעה, לא מוכרת אך ממכרת בעונג שמימי החל מתפשטת בגופה.

היא צמצמה את צמצם עיניה בניסיון עז למקד את ראייתה. לשוניות האש היו לאותיות שריקדו על פני ארגמן של היין, המבעבע קלות. היא ניסתה לחבר את האותיות למילים, אך קצב מסחרר שבו התחלפו המסרים הלוהטים לא אפשר את פענוחם.

מקור האור נעלם באותה פתאומיות שהופיע ואיתו כבתה האש שאחזה ביין ששינה את צבעו לזהוב.

בועות אוויר זעירות פרצו מתוכו.  ריח אנין ונדיר הכה באפה. מבלי לתת את הדעת על מעשיה, היא

הגישה את הכוס אל שפתיה, הטה אותה בזהירות וקצה לשונה ליקט טיפה אחרי טיפה את טעמו המופלא.

השיקוי זלג על לשונה באיטיות מענגת, מעורר טעמים נשכחים, מערפל את חושיה. העונג שאחז בגופה התעצם והפך לבלתי נסבל. תשוקה שכה התאמצה להשכיח מעצמה החלה בוערת בה מחדש, מתחברת לזיכרון הטעמים המתעתעים על לשונה.

היא נכנעה למערבולת התאווה  ששאבה אותה לתוכה עד שנבלעה בריק.

לכודה בתוך פקעת כורי עכביש זוהרים וגמישים, מהודקים על גופה הערום, היא חשה חסרת אונים  לחלוטין.

סהר צר וענק של ראש החודש שט ברקיע כחול עמוק נטול כוכבים.  ראשה היה כבד ולכוד בצדפה ענקית מפותלת, מלוטשת ובוהקת בגוונים מרהיבים של וורוד. צלילים חושניים הגיחו מפיתוליה וחדרו בלשונות העונג אל תוך אוזניה.

רפרוף לח ומחוספס על פטמותיה הפך להיות תובעני יותר ויותר.  הוא החל לזחול בשיפולי ביטנה, מבעיר את בערת החשק במערת תענוגותיה ומפלי צוף תאוותה מציפים אותה וזולגים במבוך חלציה.

לשונות העונג פלשו לתוכה, תובעות את אוצרות הנוזל המשכר, מלקטות אותו בליקוק איטי וצמוד החוקר את מעמקי מבוכה במגע מחוספס ורוטט. מפלי צוף לוהטים הגירו ממוקד תשוקתה בנדיבות מתעצמת. היא חשה ברפרוף של לשונית זעירה על גבעול תענוגותיה. גניחות חלושות פורצות מפיה. היא לא מצליחה לכבוש אותן נוכח מגע זר, המטריף את גופה.

היא ניסתה להזיז את זרועותיה. אך חישוקים גמישים התהדקו סביבן. אחוזת אימה, היא ניסתה להצמיד את רגליה ולחסום את הגישה לסובך חלציה. ומייד חשה במגע נחוש של ידיו, המפסקות את רגליה מחדש וגזע לוהט ואיתן חודר לתוכה וכובש אותה בתנועות קצובות, עמוקות.

שאון קולות הלם באוזניה בגניחות ולחש משולהב. הגזע נסוג ממנה לרגע קט ואז חדר שוב במגע לא מוכר, במקצב שונה, שוהה בתוכה מספר רגעים, נסוג וחודר במגע צורב ואיטי, חודר לעומקה ונח בה רגעים מספר, מרגיל אותה לתחושה חדשה. וכאב של צריבה התחלף לו לעונג אלוהי וגופה נרעד מעצמת פרקנה.

הגזע נסוג, משאיר את מערתה מיותמת. הכרתה התערפלה והיא החלה שוקעת בתנומה.

אך הבזק אור המסתורי והמוכר הכה בעיניה והיא חשה בגופו של נחש מתדפק אל מפתח שפתיה, משתכשך בלשונה במגע כה מוכר. והוא השכיח ממנה את חששות ליבה. ולשונה כבר התלפפה סביבו והמשכה בתנועה חוקרת, חורצת נחשולי תענוגות בין פיתולי עורקיו התפוחים.

הוא החל כובש את פיה במקצב גובר ומגע נחוש בין ענבליה, ואז פרק את אונו ברטט מנחם.

הצדפה שאחזה בראשה התפוררה לאבק כוכבים מרהיב. ורתמות כורי עכביש התמוססו על גופה במגע מלטף של אינספור ידיים. ולא היה כבר המותר והאסור. נותר רק סחף של עונג מרקיע שחקים.

והיא צנחה לאיטה כנוצת פוך לתוך חלומה.

השחר הפציע בגווני זריחה עזים. משב רוח קריר ליטף את עורה. היא הבחינה בו, שכוב לידה על גבו ושלווה נסוכה בפניו. גופו הערום בהק בעונג. עיניה ננעצו במסך טלוויזיה המרצד. וזיכרון לילי הכה בה באימה.

היא טלטלה בכוח את גופו, זועקת זעקות שבר. הוא פקח את עיניו והביט בה במבט חודר, מלא אהבה וזרועותיו השתלטו על זרועותיה. הוא הצמיד את גופה לגופו ולחש: "סוף, סוף ממשתי את הפנטזיה המטורפת שלך. היית נהדרת".

היא נעצה את שיניה בגרונו. אך הוא פרץ בצחוק מתגלגל.

"אנס מתועב שכמוך! חלקת בי עם חברך הסוטים? מדוע עשית זאת? לא בקשתי ממך לממש את הפנטזיות התועבה שלי" : היא הוסיפה לנעוץ את שיניה בכל חלקי גופו. ואז הוא השתחרר מאחיזתה בבת אחת, צעד לעבר מכשיר הטלוויזיה ודחף  דיסק למכשיר הDVD.

תמונות ליליות החלו חולפות מול עיניה. לא היה שם איש מלבדם. רק היא והוא, המחליף מדי פעם אביזרי מין שונים ומשונים. הוא ייצר עבורה אשליה שאמורה הייתה לספק את דמיונה הפרוע.

היא צפתה בו בהשתוממות, מפנימה לאיטה את אשר ראתה. הבזק האור המסתורי התגלה כפנס תאורה, שאפשר את הצילומים שתיעדו את "ליל הפורענות".

הוא ניגש אליה, נשק לשפתיה ברכות ולחש : "אהובתי, לעולם אל תחששי מפני. אגשים כל מעוף דמיונך. תתמסרי לי עד תום, זונתי הפרטית".

תגובות