סיפורים

הבלוג של גלקסיונר - סבאנג

 

גילו, גילו,לה, יש לי נרגילה, לה!

אני שר ואני מאושר. הכנתי באנג!!! כן , כן, כמו זו שהכין  דולב החולב בחושה מאחורי בית הספר ובה עישנו בהפסקות עד שהמורה לספורט תפסה אותנו. איזה בלגן נהייה מזה! אז מצאתי בקבוק פלסטיק, צינורית, מעט מים והרכבתי המערכת. רק מלחשוב על זה נהייתי מסטול לגמרי. הזמנתי תערובת הקפה ומים בנפרד.החדרנית שהביאה לי את הכול על מגש קטן הביטה בי בהפתעה, שלא לומר , בחוסר אמון מסוים. היא הזיזה את אפה הענק (בחיי שהאף של אטואטה היא זעיר, לעומת זה שלה) מנסה לבדוק אם יש איתי מישהו (מישהי?) בחדר. אמנם אין איסור מוחלט להביא אורחים, אבל רמזו לי, בעדינות, להימנע מכך.

אז הכנתי המכשיר והכנסתי פנימה את הקפה הטחון. הסנפתי קצת , כדי לבדוק, עטפתי במעיל ומיהרתי אל אטואטה – קבענו להיפגש באותו בית הקפה עצמו. הקדמתי מעט וישבתי, כמו על קוצים. גם דאגתי כל הזמן שלא יבחינו בבאנג.

כשאטואה הגיעה, סוף סוף, שלפתי הבאנג והודות לתאורה המאוד חלשה הצלחתי להפעיל אותו. שאפתי עם הפה מהעשן הריחני והגשתי לאטואטה. ניצוצות שובבות החלו מרקדים בעיניה, היא עשתה כמוני, המתינה דקה והדפה את המכשיר בעיניים כבויות:" לא מרגישה," אמרה. נראה שנעלבה, אבל אז הבריק במוחי רעיון אדיר – לא מהפה עליה לשאוף, מהאף!!! הסברתי לה בתנועות ידיים וקירבתי את הצינורית אל אפה. היא קרבה בחוסר אמון ושאפה.

מה אגיד לכם! הייתם צריכים לראות אותה! עיניה נפקחו לרווחה, בידה האחת תפסה את ירכי וביד השנייה לפתה את הבאנג, שואפת העשן מלוא נחיריה. לפתע נרעד גופה, צעקה קצרה נשמטה מפיה ואז נשענה לאחור, עצמה עיניים ואפה כמו התקצר. נבהלתי! רכנתי אליה וטפחתי קלות על לחייה, ככה, בזהירות. היא פקחה עיניים הביטה בי וחייכה חיוך מסתורי. "מה הדבר המדהים הזה? " שאלה. הסברתי לה בפירוט ואף הצעתי לה לבוא אלי לראות ולנסות נרגילה (מעניין מה תגיד על זה)

אז הגנבתי אותה אלי לחדר, נעלתי היטב את הדלת ופתאום, ללא כל התרעה מוקדמת היא השילה מעליה את הבגדים, קרעה ממני את החולצה וצללה עם אפה ישר מתחת לבית השחי שלי. היא הסניפה אותי לאט וברגש, גולשת במורד החזה והבטן. לא נותר לי אלא להצטרף אליה . לא אפרט יותר מדי, אך בסופו של דבר

 נרעד גופה, צעקה קצרה נשמטה מפיה ,עיניים נעצמו  ואפה התקצר. עתה הבנתי את פשר הדבר. הנחתי לגופה הרפוי לשכב בזרועותיי, עד שחזר אפה למימדיו הרגילים (גודלו כבר לא מפריע לי כלל וכלל) והיא לחשה לי : " אין כמוך!"

בעתיד אספר לכם יותר על איך זה לבלות במיטה עם בחורה עם אף ענק, שחוש הריח הוא החוש העיקרי שלה.

אהה ועוד דבר, אני לא אגלה לכם עכשיו, אבל נראה לי שאני הולך להתעשר!!! (אגלה לכם אחרי הפגישה עם טוארי, הידיד של אטואטה, איש עסקים גלקטי!)
כל הזכויות שמורות לאסנין גיטה

תגובות