שירים

חשיפה

הגיע הזמן שאחשוף דבר ששמרתי שנים בבטן, לא הוצאתי את זה החוצה והיום זו הפעם הראשונה, אתם גם הראשונים לדעת: אני יוצאת מהארון!!
יש לי מערכת יחסים ארוכה ונפלאה ואני שומרת עליה באהבה רבה, רק שיש לי בעיה קטנה.
אני שומרת לה אמונים והיא מידי פעם הולכת לרעות בשדות זרים.
לעיתים היא נעלמת,אני מחפשת אחריה, לא תמיד מוצאת אותה.  כמה שאני מחזרת אחריה, רוצה לאהוב אותה לתת לה חום ואהבה והיא מתחמקת, אני רצה אחריה בכל מקום אפשרי, בשמורות טבע, בחופי הים, בכל הגאיות וההרים היא משחקת איתי במחבואים,  גם אם היא נוטלת ממני לעיתים חירות זה לא חייב להעשות לתקופה ארוכה כל כך, זה פשוט מכניס אותי ללחץ כשאני לא מוצאת אותה, כל כך רגילה אליה, כשהיא לידי, לצידי, אני נמסה, היא מענגת אותי כל פעם מחדש ואני מחזירה לה אהבה כדי שהיחסים ביננו יהיו הדדיים.
אני פועלת לעיתים בכל החושים לבדוק אם היא בסביבה, נושמת עמוק ומנסה להריח אותה ולפעמים חושבת שאני בכלל תתרנית אבל אז יודעת שזה אחד המשחקים שלה לברוח ממני ולהגיע למחוזות אחרים, אני חושדת שהיא בוגדת בי למרות הכל.
כשאני הולכת לישון אני לוקחת אותה איתי, מכסה אותה שיהיה לה חם ונעים כדי להתעורר איתה בבוקר לעוד יום נפלא ומלא אהבה אני מדברת אליה יפה, ממש מתחננת שתשאר איתי מבטיחה לה שלעיתים אתפור וארקום לה את מיטב המחלצות רק שתיראה במיטבה יותר יפה ומושכת בעיניי האחרים, מפנקת אותה והיום  חג האהבה אני  אקנה לה גם בושם מיוחד , אולי מירקל פור אבר ואזליף עליה, ככה שובל ריחה ישגע אולי אחרים, אבל היא תשאר איתי.
כמו  כל תינוק שמבקש מגע שיעניק לו בטחון חום ואהבה כך אני מקרקרת סביבה  מפזרת את כל אהבתי רק בשבילה והכל בשביל שהיא לא תעזוב אותי ואם אפשר שתשאר איתי  לעולם!

 

 
כשהיא  באה אלי
יש לי עימה דו-שיח 
מצמידה אותה לקיר
עם אקדח צעצוע
מנסה להשמע מאיימת
שתבהל קצת, מה יש?
ומזהירה בקול רפה:
"את יכולה לטייל במחוזות אחרים
אבל מעת לעת
ומעט לעט
תגיעי לכאן,
כי את בעצם הסם היחידי
שאני צורכת מדי יום.
אלו המילים שאת משאירה
עד הפעם הבאה".
בבקשה,
אל תתרחקי
תמיד תני לי את ההרגשה
שאת בסביבה
                             מוזה אהובתי

תגובות