יצירות אחרונות
לאימי -לזיכרה (4 תגובות)
מרים /שירים -17/06/2026 14:54
תמי 4, תמא 38, פינוי בינוי, טה-טה-טי (איקס עיגול) (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -17/06/2026 14:52
מגיד עתידות (6 תגובות)
יצחק אור /שירים -17/06/2026 09:47
פִּינוֹקְיוֹ🌹🌻🌹 (12 תגובות)
שמואל כהן /שירים -17/06/2026 07:29
אַחֲרֵי בְּלוֹתִי (9 תגובות)
בבר 1 /שירים -17/06/2026 06:41
מראות וקולות כובשים את הלב (8 תגובות)
דני זכריה /שירים -17/06/2026 05:40
בדידות ידידות ....לא אישי (8 תגובות)
אילה בכור /שירים -16/06/2026 23:30
שירת הבולבולים (15 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -16/06/2026 22:34
שירים
מי אני הקייץמי אני בקיץ אני שמשיה בחוף הים ובצילי יושבת עלמה אדמונית יפה שחוששת מנמשים . אני כובע על ראש העלמה אני בגד ים מצוייר אותו עוטה ילדה קטנה וחמודה היושבת ליד העלמה ובונה ארמון מחול להנאתה אני החול , רך ונעים עליו יושבים ילדים ופוערים בי בור באצבעות הידיים ממלאים בי מים ומכניסים הרגליים אני צדף כסוף שהילדה מצאה בחול ונתנה שי לאימה
תודה אמרה האם ושמרה המתנה אני הנער שמשחק מטקות ופוגע בטעות בראשה של העלמה אני גם האבטיח הקר שנאכל על שפת הים או הקרטיב קרח שנמכר בחוף במחיר מופקע המשא על גב המוכר כבד מנשוא והילדה מבקשת מאמא קרטיב לימון כי בא ללקק ולהתקרר מההמון אבל אני הכי אוהבת להיות גלים בים ולהשתעשע עם בנות הים
תגובות
אריק חבי"ף
/
אני נזכר בשיר של דליה רביקוביץ - כישופים
/
17/05/2026 20:00
אילה בכור
/
לא מכירה וחבל תןדה לך
/
18/05/2026 18:07
אריק חבי"ף
/
השיר
/
18/05/2026 18:21
דני זכריה
/
אבל אני הכי אוהבת להיות גלים בים
/
17/05/2026 20:10
אילה בכור
/
כי העולם גלגל מסתובב תודה דני חביב
/
18/05/2026 18:08
שמואל כהן
/
יש בשיר שלך חמימות, שובבות ועדינות שמזכירות רגעים פשוטים ויפים שכולנו נושאים בלב.
/
18/05/2026 03:32
אילה בכור
/
שמוליק יקר תודה לך מאוד על משוב מעמיק
/
18/05/2026 18:09
גלי צבי-ויס
/
להשתעשע עם בנות ים
/
18/05/2026 07:02
יצחק אור
/
קיץ
/
18/05/2026 09:57
התחברותתגובתך נשמרה |