הודעות והגיגים

תחליטו: כְּכוֹכְבֵי הַשָּׁמַיִם או כַחוֹל אֲשֶׁר עַל שְׂפַת הַיָּם

הנה טעימה מספרי 'וודאות'.

-

לאן שֶׁמִּמְּךָ לא אָנוּס, אתה שם

הגוי כים שֶׁנִּמְלַח מדווה לעולם

ישראל הם כַּחוֹל עַל שְׂפַת הַיָּם.

-

הבטחת האל לזרעו של אברהם

לא בכמות אלא בתכלית התחכום

שזעפו של הים בגרגרי חול נבלם.

-

גשמי חיים דומעים עליו להרגיעו

עד שֶׁהַבַּעַר יבין דרך שִׂנְאַת נפשו

שבין יוֹצְרוֹ הַמְּאֻפָּס לאפסות יִצְרוֹ.

-

הגויים מְשַׂנְּאַי רק כי נולדתי בסיני

רק כי נבחרתי משקיבלתי את שדחו

אָנֹכִי יְהוָה חירותי, לא תרצח הֵפֵרוּ.

-

אף על פי כן תיוותר שאריתי לנצח

למרות כל ניסיונות הגויי לדלג מעלי

שפרא אדם לעולם ימכור בכורתו בנזיד.

-

ועד שהגויים יפנימו שבכור אני בדין

אאחוז במורשתי ואאבק בכול העולם

עד יַשְׁלִימוּ הגויים עם נוכחותי בארצי.

-

"לָמָּה יֹאמְרוּ בָעַמִּים אַיֵּה אֱלֹהֵיהֶם".?

כי אתה אלוהי תמיד אתי!.

ביהודי יש משהו ייחודי שאין לו הסבר.

-

מין הילה המרחפת סביבו תמיד

את זאת ההילה רואה הגוי ויוצא מדעתו

או אז הוא קורא בשם ה' ורוצח אותי // אותו.

-

או שהוא נטפל אליך כי אתה רחמן בן רחמן

וכגייס חמישי תשמש לו אפיקומן

דורות אנסו את היהודי, למות או להיות כמו כולם.

-

והיהודי שיודע כי הוא נצח העדיף למות.

חיפשו כל דרך למנוע ממנו יהדותו.

מנעו ממנו למול את בניו. גזרו שמד על לומדי התורה.

-

אפילו את שמירת הכשרות והשבת מנעו ממנו.

ותמיד היה מי שהקהיל קהילות ולימדם תורה במסתרים.

והיו אז כמו היום מתייוונים שהלשינו.

-

בקבלת התורה יש את הנעשה ונשמע

שאין לשום אומה אחרת בעולם.

בכול יהודי יש ניצוץ מסיני.

-

"וְעָשׂוּ לִי מִקְדָּשׁ וְשָׁכַנְתִּי בְּתוֹכָם"

זאת ההילה העוטפת כל יהודי.

"וַיְכַס הֶעָנָן אֶת אֹהֶל מוֹעֵד וּכְבוֹד יְהוָה מָלֵא אֶת הַמִּשְׁכָּן".

-

לגויים אין את זה ולכן הם אינם אדם

אלא פראי אדם שידם בכול ויד כל בם

עמלק= ערבי מוסלמי לא קביל.

-

עמלק= ערבי מוסלמי לעולם קבור.

עמלק= ערבי מוסלמי לקוי קלוקל.

עמלק= ערבי מוסלמי להרע קיים.

-

עמלק= ערבי מוסלמי משנאה קֹרַץ.

עמלק= ערבי מוסלמי לראשו קלון.

עמלק= ערבי מוסלמי שגופו קָמִיקָזֶה.

-

"וְהָיָה כַּאֲשֶׁר תָּרִיד וּפָרַקְתָּ עֻלּוֹ מֵעַל צַוָּארֶךָ.

וַיִּשְׂטֹם עֵשָׂו אֶת יַעֲקֹב עַל הַבְּרָכָה אֲשֶׁר בֵּרְכוֹ אָבִיו".

מכאן וגם מגירוש ישמעאל.

-

נובעת כל שנאת העולם ליהודי ולארצו.

"וַיֹּאמֶר עֵשָׂו בְּלִבּוֹ יִקְרְבוּ יְמֵי אֵבֶל אָבִי וְאַהַרְגָה אֶת יַעֲקֹב אָחִי

וַיֻּגַּד לְרִבְקָה אֶת דִּבְרֵי עֵשָׂו בְּנָהּ הַגָּדֹל וַתִּשְׁלַח וַתִּקְרָא לְיַעֲקֹב בְּנָהּ הַקָּטָן"

-

וַתֹּאמֶר אֵלָיו הִנֵּה עֵשָׂו אָחִיךָ מִתְנַחֵם לְךָ לְהָרְגֶךָ.

וְעַתָּה בְנִי שְׁמַע בְּקֹלִי וְקוּם בְּרַח לְךָ אֶל לָבָן אָחִי חָרָנָה.

יש להבין שיעקב // ישראל הוא סוג של עול על ליבו של עשיו.

-

וכדי שעשיו יפרוק מעליו את עולו של יעקב

הוא חייב ללמוד לברך את אחיו הבכור דֶּה-פַקְטוֹ.

זה שנבחר ע"י האל להמשיך את שושלת עם הנצח.

-

"וַיֹּאמֶר יְהוָה לָהּ שְׁנֵי גיים [גוֹיִם] בְּבִטְנֵךְ

וּשְׁנֵי לְאֻמִּים מִמֵּעַיִךְ יִפָּרֵדוּ

וּלְאֹם מִלְאֹם יֶאֱמָץ וְרַב יַעֲבֹד צָעִיר"

-

ורק כשעשיו כורע ברך ומרכין ראש בפני יעקב הנבחר

וכשהוא - עשיו וכמוהו כל שאר גויי העולם

יפנימו זאת וירדו על ברכיהם לברך את בית אלוהי יעקב.

-

רק אז הם בעצם מקבלים עליהם את ישראל כעם סגולה.

"וּמֹשֶׁה עָלָה, אֶל-הָאֱלֹהִים וַיִּקְרָא אֵלָיו יְהוָה, מִן-הָהָר לֵאמֹר

כֹּה תֹאמַר לְבֵית יַעֲקֹב, וְתַגֵּיד לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל.

-

אַתֶּם רְאִיתֶם, אֲשֶׁר עָשִׂיתִי לְמִצְרָיִם

וָאֶשָּׂא אֶתְכֶם עַל-כַּנְפֵי נְשָׁרִים, וָאָבִא אֶתְכֶם אֵלָי

וְעַתָּה, אִם-שָׁמוֹעַ תִּשְׁמְעוּ בְּקֹלִי וּשְׁמַרְתֶּם, אֶת-בְּרִיתִי.

-

וִהְיִיתֶם לִי סְגֻלָּה מִכָּל-הָעַמִּים, כִּי-לִי כָּל-הָאָרֶץ

וְאַתֶּם תִּהְיוּ-לִי מַמְלֶכֶת כֹּהֲנִים, וְגוֹי קָדוֹשׁ"

וזהו "וְהָיָה כַּאֲשֶׁר תָּרִיד" האמתי.

-

אתה עשיו בעצם תהפוך לאחיו ממש

ולכן העול הזה, הכעס הזה, היעקב הזה, היהודי הזה

שכול כך מרגיז אותך כבר לא ירגיז אותך יותר.

-

וממילא פרקת עולו מעליך. אבל עשיו/הגוי הבין אחרת

שאם ארדה ביהודי כרודן, אני אשבור את עולו מעלי.

ומאז ועד היום חֳרִי האַף רודה בכולם.

-

"וַיִּחַר אַף בִּלְעָם וַיַּךְ אֶת הָאָתוֹן בַּמַּקֵּל"

שאילו ראה בלעם את שהאתון ראתה

היה עולמנו רגוע יותר:

-

תחילה יש לתקן את האדם, לאחר מכן את העולם שהאדם לב חם ואוהב והעולם מוח קר שאינו יודע לתחשב. כדי להבין את העולם המוחי, יש לפעול עם הלב האוהב. כדי שתחיה בטוב אתה חייב בכבוד אביך מהלב המוחי. כדי לשרוד תן למוח לב שבך להדריך אותך שלא תקלקל. הישרדות טומנת בחובה היפרדות של,

  1. גן העדן מהנחש.
  2. נח משאר האדם.
  3. אברהם מלוט.
  4. יצחק מישמעאל.
  5. יעקב מעשיו.
  6. ישראל ממצרים.
  7. ארץ ישראל משאר העולם. ששאר העולם מהותו טיפש מתבהם, להתערבב מבקש על שום שֶׁתּוֹחַלְתּוֹ נָהָה אחרי ההבל הגשמי בלבד. רק הדמוקרטור שאני מציע מאז שנת 2000 שהקו המנחה בו, הוא "כל עוף למינו ישכון". יביא חיים של כבוד ובהכרח של שלום. עם ישראל, תורת ישראל בארץ ישראל זהו הנצח שאינו משקר.

רק כך נוכל להיות אור לגויים. וכול עוד רק הכוח המדכא שולט, אל חורבנו האדם והעולם שועט.

--

שֶׁרֹאשׁוֹ שֶׁל הַיְּהוּדִי בַּנֵּצַח הַבָּטוּחַ

וְלֹא בְּקִשּׁוּטֵי הַכַּעְבָּה וְהָאַשּׁוּחַ.

שֶׁגּוֹי גּוֹי, הוּא יְהוּדִי שֶׁהִתְעַיֵּף

גּוֹי יְהוּדִי, הוּא יְהוּדִי שֶׁהִתְעַטֵּף

הָעוֹלָם חֵרֵשׁ, מִשֶּׁאֵינוֹ שׁוֹמֵעַ שַׁוְעָתִי

הַיְּהוּדִי שֶׁבִּי יוֹדֵעַ לִרְאוֹת אֶת הַקּוֹלוֹת.

הָעוֹלָם שֶׁבּוֹ אֲנִי חַי בֻּרְגָּנוּת מִבּוּרוּת.

-

שמע ישראל!

"כִּי בָרֵךְ אֲבָרֶכְךָ וְהַרְבָּה אַרְבֶּה אֶת זַרְעֲךָ כְּכוֹכְבֵי הַשָּׁמַיִם וְכַחוֹל אֲשֶׁר עַל שְׂפַת הַיָּם וְיִרַשׁ זַרְעֲךָ אֵת שַׁעַר אֹיְבָיו". פ' וירא. כשאתה היהודי "כְּכוֹכְבֵי הַשָּׁמַיִם", הנך מעל לשאר העולם הממלא אחר ייעודך להיות אור להם.

וכשאתה אץ רץ להידמות להם ויורד לרמתם. בחינת: "כַחוֹל אֲשֶׁר עַל שְׂפַת הַיָּם" שם אתה היהודי נהיה אפילו נמוך מהם, שדורכים עליך כולם. הפוגרומים והשואות הערבים שכאן והאיסלם המקיף אותנו. יוכיחו זאת בעליל.

-

"שֹמּוּ שָׁמַיִם עַל זֹאת וְשַׂעֲרוּ חָרְבוּ מְאֹד". ירמיהו.

ושומי ארץ על השמאל המוביל לאבדון.

תגובות

גלי צבי-ויס / משחר הימים / 26/05/2024 06:53