יצירות אחרונות
שיעור מתקדם (0 תגובות)
ZR /שירים -25/06/2026 17:34
שְׁעַת מִבְחָן🌹🌻🌹 (6 תגובות)
שמואל כהן /שירים -25/06/2026 10:08
גלולת הזמן (3 תגובות)
משה טרופה /שירים -25/06/2026 09:10
עֲדֵי-עַד שֶׁל הַשִּׁירָה - מֶחֱוָה לְרָחֵל הַמְּשׁוֹרֶרֶת (4 תגובות)
אביה /שירים -25/06/2026 07:00
מכשולים ומשברים בשלום (6 תגובות)
דני זכריה /שירים -25/06/2026 06:01
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (3 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
שירים
עליזה היקרה עוררה בי את הגעגוע לאמא שליגעגוע לאמא היתה לי אמא שהיתה מוסד.. היתה היא אמא לכולם.. לילדים, לנכדים ולכל המשפחה הרחבה.. כולם קראו לה ננה כי היתה ננה של כולם.. היה להם בית קטן, וחצר קטנה .. לפחות פעמיים
בשבוע הינו מתאספים שם כולנו, אנחנו והילדים שלנו, אחיות שלה וכל מי שעבר בסביבה, קראנו לזה מחנה ננה.. שתינו תה עשוי על אדים כזה אורגינל עם כעכים שאפתה לבד כמו של פעם בבית בעירק הילדים
משתובבים בחצר והנשים מדברות על בישולים אוכל וקצת מרכלות ובחורף ישבנו בפנים,כולן עם המסרגות וסורגות.... ..הבית היה קטן אבל הכיל הרבה, ולכולם היה מקום..כמו שננה תמיד אמרה אם יש מקום בלב יש מקום בבית.. ומי שאוהב סולח ושמח על הרעש וצפיפות.. וכן, היה מאד צפוף בעיקר בחגים , כי אז היו באים כולם יחד הילדים והנכדים את ראש השנה חגגנו בחצר הקטנה ופסח בתוך
הבית שהיה כולה חדר אחד אבל היה שמח , עברו שנים רבות מאז
וכל חג אני עדיין מתגעגעת לאותם הימים ועצוב לי שלא הכירה את הכלות שלי והנכדים בטוח היתה אוהבת אותן כמו שהן כי כזאת היתה אמא שלי ,אוהבת אדם, מלכת הנתינה קראתי לה תגובות
גלי צבי-ויס
/
מלכת הנתינה
/
03/09/2018 07:07
אילה בכור
/
תודה לך אכן חושבת עליה הרבה
/
03/09/2018 14:44
גלי צבי-ויס
/
עצוב. גם שחייה היו קשים וגם הגעגועים שלך אליה.
/
03/09/2018 20:13
נורית ליברמן
/
מלכת הנתינה
/
03/09/2018 13:19
אילה בכור
/
תודה נורית-לא משנה הגיל והמצב המשפחתי מתגעגעים
/
03/09/2018 14:45
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !התעוררתי הי
/
03/09/2018 15:26
אילה בכור
/
וואי ריגשת אותו כמו אחיות אנחנו תודה לך
/
03/09/2018 15:40
נסים פרנקו
/
ושוב....הנתינה היא היא האושר והעונג האמיתי בחיינו.
/
03/09/2018 16:29
אילה בכור
/
מסכימה איתך הנתינה מביאה המון קבלה-תודה נסים חביב
/
03/09/2018 22:24
יום טוב צבי
/
אמא כמוסד
/
04/09/2018 07:07
רבקה ירון
/
אימא-אימא, באמת. ורחבת לב, ואהבה רבה בו לכולם. / מרגש, מה שכתבת, אילה. תודה! תודה רבה!
/
04/09/2018 10:15
אילה בכור
/
תודה לך על ההזדהות האימהית
/
04/09/2018 12:21
מרים מעטו
/
~love~
/
04/09/2018 14:17
התחברותתגובתך נשמרה |