יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (0 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (2 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (1 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (2 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (2 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
ברק והמרקברק ורעם יום אחד חזר ברק מהעבודה בשעות הערב כל היום האיר והבריק בשמים, עייף ורעב הגיע הביתה וביקש מאשתו בקי ארוחת צהרים. בקי הגישה מרק קר עם טיפות מים צפות מעל. שאל ברק: "מה, רק מרק יש היום לאכול?" טעם ברק מן המרק והיה קר, "למה המרק קר?" זהו, ענתה בקי היום רק מרק קר . כעס ברק ואמר לה: "אלך לאכול אצל ידידי רעם שם לפחות יש אוכל עם טעם" טרק את הדלת ויצא בריצה לשמיים , בדרך הפחיד את הבקר, אחד מהם נפל וכמעט בשלג נקבר, אך עם קצת מזל ניצל. ברק הגיע אך את רעם לא מצא. הביתה חזר רעב ורצה לאכול את המרק אך בקי אכלה את המרק הקר ולברק לא נשאר . אותו לילה ברק הלך לישון רעב ולא היה לו כוח להבריק בשמים, נח יומיים ובנתיים רעם הרעים לבד, בכעס כמו יצא לקרב, ללא הברקים וההבזקים, היה לו ממש לא נעים. תגובות
גלי צבי-ויס
/
רעם וברק
/
02/01/2018 07:07
אילה בכור
/
תודהגלי יום חמים
/
02/01/2018 09:13
גלי צבי-ויס
/
יום נפלא, גשום זה נפלא עוד יותר עבורי.
/
03/01/2018 07:05
אביה
/
כשברק ורעם לא מתסדרים :) ואני עכישו אוכלת מרק ירקות חם :) צהריים נפלאים אילה
/
02/01/2018 12:32
אילה בכור
/
היה טעים? גם הכנתי מרק ירקות והזנתי את ברק לאכול...ח.ח
/
02/01/2018 13:20
יום טוב צבי
/
יום חורף קר
/
02/01/2018 12:39
אילה בכור
/
אמן והרוח תעזור לפזר העננים
/
02/01/2018 13:20
גדי רוטשטין
/
מרק, רק על הבר
/
02/01/2018 14:30
אילה בכור
/
אולי צריך למכור בר בבר-תודה גדי
/
02/01/2018 16:40
שמאי ארמן
/
מרק קר- אם היה מקבל תוס
/
02/01/2018 18:10
אילה בכור
/
אני אוסיף לו-תודה לך וערב נעים
/
02/01/2018 19:48
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !ברק, רעם, מר�
/
02/01/2018 18:46
אילה בכור
/
ועושים אותו למה שהוא-תודה יקרה וערב חמים ונעים
/
02/01/2018 19:48
מרים מעטו
/
~love~
/
02/01/2018 22:23
התחברותתגובתך נשמרה |