יצירות אחרונות
כשהיינו ילדים (0 תגובות)
אילה בכור /שירים -27/06/2026 18:17
כל שהיכרנו (0 תגובות)
א. שמואל /שירים -27/06/2026 17:56
שתי גדות / לבמת הדיון של נורית ליברמן (0 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -27/06/2026 16:00
שלטון נואל (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -27/06/2026 15:54
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (16 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (3 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (6 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (10 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
שירים
נהדרנהדר זוג צעירים , הוד והדר מטילים יד ביד בדרך אל ההר עברו ליד פרדס עם שפע של פרות הדר , קטפו ,קילפו אכלו ותוך כדי אמרה הדר להוד חברה: אתה חבר נהדר, ואת יפתי, נראית הדורה, ענה לה החבר. הגיעו אל הנהר, שטו בסירה ובילו נהדר כשירדו מן הסירה , היה כבר חושך, נר הדליק לה ואמר כמה הוא אוהב אותה וההד עונה אחריו -אוהב אותה.. הם עולים ומטפסים על ההר, הדרך עוד ארוכה לפסגה, ירד הלילה, וכבר חשכה, אמרה הדר. חשיכה, נשמע קול מן ההר "בואי נרד מהר מההר, נשמע קול מוזר " אמר גם הוד, וההד אחריו- מוזר,מוזר והדר עונה: כן כבר מאוחר וההר מסוכן, וההד עונה, ,מסוכן, מסוכן,, כך מתנהלת לה השיחה בין הוד להדר ובין ההד שדר על ההר וזה ממש נהדר, כי בדיוק שהגיעו למטה , ראו מולם סוס דוהר והפרש אומר להם בואו אחרי.. וההד עונה, אחרי אחרי.. עלו על גבי הסוס ובדהרה את ההר עזבו , נפרדו לשלום מן ההד המהדהד ואל ביתם שבו תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |