יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
העלבה לשם השעשוע ולא להעלבההעלבה מילה ממש מעליבה, העלובה הזאת. מתחילה ב-ה' ונגמרת ב-ה' ואמצע -עלב. ובתוך העלב לב והעלי, למה נכנס לפה האם כדי לכתוש את העלבון? ואם לא מספיק אז יש גם -על- ובה, מה נכנס בה העלובה, האם היא מעל כולם? שימו לב שלכל המילים האלה שורש אחד- עלב עלוב,נעלב מעליב ופעולת ההעלבה עצמה, פעולה לא נעימה, ממש מעליבה. ובעלוב אין אפילו ה אחת רק אם היא עלובה אז מופיעה ה'ה בסוף המילה. גם הנעלב פטור מה'ה, היא ניתנת רק לזו שנעלבה. ואילו המעליב מקבל את היוד הקטנה לרכך את מכת ההעלבה. מה שעוזר שבאמצע ההעלבה שוכן לו לב, איך לב יכול להיות במקום כזה עלוב, ועוד בתוך מילה מעליבה, ולא סתם אלא בתוך הליבה? אז מי ינקום את נקמתה של העלובה שנפגעה? מישהו מנותני השמות לא התבלבל שם? אז אל תעלבו ממני בבקשה כי זאת לא רשומה מעליבה. רק השתעשעתי במילה הכתובה תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |