יצירות אחרונות
שְׁעַת מִבְחָן🌹🌻🌹 (0 תגובות)
שמואל כהן /שירים -25/06/2026 10:08
גלולת הזמן (1 תגובות)
משה טרופה /שירים -25/06/2026 09:10
עֲדֵי-עַד שֶׁל הַשִּׁירָה - מֶחֱוָה לְרָחֵל הַמְּשׁוֹרֶרֶת (2 תגובות)
אביה /שירים -25/06/2026 07:00
מכשולים ומשברים בשלום (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -25/06/2026 06:01
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (2 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
פוסטים
משתפת אותכם בחשבון נפש..קצרחשבון נפש מהו חשבון נפש , איך הוא נעשה ועל-ידי מי? עם מי
מתחשבנים ואיך? האם זה חשבון עם
הנפש? הלב? הנשמה? אולי גם עם הגוף שבוגד לפעמים? השנה הייתה לי
שנה ,לא רעה,ואפילו רגילה עד טובה.. עבדתי, נפגשתי
עם חברות, שחיתי והתעמלתי, וכן ביליתי הרבה עם
המשפחה שלי .. אבל, לא עשיתי
מספיק למען אחרים,וזה חבל. לא תרמתי כלום לאנושות,לא מוצדק, בלי אבל,,.. לא התנדבתי, להוציא כמה פעמים במועדון אקי"ם. לא עבדתי
מספיק על שימור הקשרים עם המשפחה המורחבת.. לעומת זאת,
השקעתי ואני משקיעה בקשרים בתוך המשפחה, בילדים ובנכדים. לא קראתי מספיק ספרות יפה ולא באשמתי, אשמת העיניים שמתעייפות מהר מידי, לעומת זאת כתבתי
הרבה ומגוון מחומרים שלי וממני . הצטרפתי לאתר של גלי "דרך המילים" שנותן לי במה להשמיע את סיפורי. תודה גלי. השנה גם יצא לאור ספר ילדים שלי- כמזכרת נצח לילדי ונכדי. אני מאחלת לי
לשנה שהחלה להמשיך לכתוב, להמשיך לאהוב
ולהיות נאהבת ע"י המשפחה והחברות שלי. להמשיך לשחות,
להתעמל ולעבוד. להמשיך להיות
בן אדם חיובי וחיוני. ולהיות בריאה. ומאחלת לכם חברים גמר חתימה טובה .תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |