יצירות אחרונות
שְׁעַת מִבְחָן🌹🌻🌹 (0 תגובות)
שמואל כהן /שירים -25/06/2026 10:08
גלולת הזמן (1 תגובות)
משה טרופה /שירים -25/06/2026 09:10
עֲדֵי-עַד שֶׁל הַשִּׁירָה - מֶחֱוָה לְרָחֵל הַמְּשׁוֹרֶרֶת (2 תגובות)
אביה /שירים -25/06/2026 07:00
מכשולים ומשברים בשלום (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -25/06/2026 06:01
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (2 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
שירים
ילדה בנדנדה כותבת..- ילדה בנדנדה יושבת לה ילדה
לבדה ומתנדנדת בנדנדה, מתנדנדת לבדה מעל
העולם הגדול , מתנדנדת וחושבת על החיים, על עצמה ועל הכתיבה
שלה. למה בעצם היא
כותבת? כדי לשכוח את
הלבד? כדי לברוח? אולי כותבת
כדי לפרוח? ואולי כדי לשמוח. כותבת מילים,
מחברת מהם שירים וסיפורים, כותבת ובזמן הכתיבה
היא חושבת- חושבת על
העולם הגדול , חושבת
ומתעופפת על גבי הנדנדה. חושבת שהיא
מסתובבת שהיא מרחפת,שהיא מתעופפת, על כנפי הדמיון ובכל מקום בו היא מגיעה ונוגעת, משאירה חותמת, את מה שהיא כותבת.. אבל, למי היא
כותבת? לחברים?, למשפחה? לא, כי לעצמה
היא כותבת, היא כבר לא
לבד,כי הכתיבה לוקחת את הלבד ועושה ממנו
יחד יש לה כבר חברים, . המילים והסיפורים שלה , הופכים לחלק מהותי מחייה כך,היא יושבת וכותבת והיא אוהבת ונאהבת ע"י
המילים שבהן היא משתמשת.. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |