שירים

הדוב מהקרקס בבית חולים

בס"ד

הדוב מהקרקס בבית החולים

באחת מהופעותיו של הדוב בקרקס באמצע תרגיל על הקורה, הקורה נשברה והדוב נפל על הרצפה ורגלו נפגעה.
פינו אותו לבית החולים ומיד לקחו אותו למספר צילומים בכדי לוודא שאין ברגלו שברים. הדוב התקשר ממיטתו בבית החולים לידידו הדוב קואלה והודיע לו: "היום בקרקס ארעה תקלה, באמצע תרגיל על קורה, הקורה נשברה ורגלי נפגעה ופינו אותי לבית החולים".
דוב הקואלה:" באיזה בית  חולים אתה נמצא? בתל השומר. הייה חזק חבר אני אגיע מהר." דוב הקואלה הגיע לבית החולים, נכנס לחדרו וראה את הדוב שוכב על מיטתו ורגלו חבושה. הוא פנה אליו: "אל תדאג, חבר יקר אני בטוח שאין לך דבר. יש גם בבית החולים צוות נהדר ואני מקווה שישחררו אותך כבר מחר.
הדוב פנה אל חברו הדוב קואלה. יש לי בקשה. תחזור לקרקס ותמשיך עם ההופעה כדי שלא נקלקל לקהל את השמחה. הדוב קואלה הגיע לקרקס והודיע: "חברים יקרים, לפני מספר רגעים חזרתי מבית החולים. מצבו של הדוב הוא טוב, הוא יצא מבית החולים בקרוב. הוא ביקש שנמשיך בהופעה כאילו דבר לא קרה.
הם השיבו: "אנו מוסרים לו החלמה מהירה ושישבו לביתו בריא במהרה.
באולם האור כבה ודוב הקואלה על לבמה והחל לבצע להטוטים וקפץ אל תוך חישוקים בוערים וזה היה מחזה ממש מדהים. הקהל אמר: "לא האמנו שדוב הקואלה  מסוגל לבצע תרגילים כאלה מרהיבים.
בתום ההופעה הקהל על לבמה והודו לדוב קואלה על הופעתו הנפלאה: "שהדוב יחזור לביתו אנו נבוא לבקרו".
כעבור 3 ימים השתחרר הדוב מבית החולים ובביתו חיכו לו חברים רבים. הדוב התרגש מקבלת הפנים, הודה לחברים ומסר להם שבעוד 3 שבועות אחזור כרגיל לבימת ההופעות.
 "דע לך ידידי, העולם הוא עגול, לעולם אדם אינו יודע להיכן יפול. לכן חברים נאמנים נמדדים ובשעת צרה לצידך עומדים".

 

כל הזכויות שמורות ליהודה רפאל

תגובות