סיפורים

כנס מחזור ביער בן שמן

כנס מחזור בעיר בן שמן-

חלום  ומציאות התערבבו זה בזה

 שרונה ושמוליק  התכוננו ללכת לכנס מחזור ביער בן שמן, הם יצאו מוקדם יותר כדי לטייל מעט ביער לבד, כך  נהגו כל פעם שנזדמן להם,הם אהבו  לטייל ביער הזה, לשמוע את ציוץ הציפורים ולנוח בצל העצים.

לכן, הם  ניצלו את ההזדמנות הזאת  בדרך לכנס המחזור.

הם הולכים יד ביד ומשוחחים  ,ואז,  שרונה שומעת ציוץ של  ציפור שהיא לא מכירה, מרימה את  ראשה למעלה מעל צמרות העצים, רוצה לראות מי  הציפור המזמרת כל כך יפה, ואז היא רואה חוט כמו יורד מהשמיים, מוזר, חושבת שרונה , מנסה למשוך את החוט אך לא מגיעה ,היא מבקשת עזרה משמוליק שנמצא איתה. הוא גבוה ממנה. ,הוא  מגיע לקצה החוט ומתחיל למשוך..

החוט חזק מאד,  שרונה מצטרפת אליו  עם ידיה והם שניהם מושכים בכל הכח,  .ופתאום  הם רואים  אדם תלוי ,עם הרגליים למעלה והראש למטה.

 גבוה מעל העצים, ,אולי זו בכלל בובת אדם?

אבל הוא כבד מידי, לא יתכן, הם מורידים אותו לקרקע  , בן אדם, גבר די צעיר, ,  הם משחררים אותו מהחוט  הוא מתנער כמו כלבלב רטוב,  כורע ברך ומודה להם.ששחררו אותו,ועוד לפני שהסיפקו לשאול שאלות  הוא נעלם בין העצים...

הם  קצת  נבהלים, מי  האיש הזה? מי תלה אותו ולמה?

אולי פושע? אולי מרגל ואולי מתאבד? ככה  תלוי באמצע היער..

מזל שלא הייתי לבד, חושבת שרונה, מה אז הייתי עושה?, שמוליק,הבחור שאיתה,  מנסה להרגיע אותה, אך למען האמת גם הוא קצת מבוהל, הוא אומר לה- "שרונה, בואי נסתלק מכאן מהר..אולי יבואו לראות אם הוא מת ואז יגלו שנעלם.  יתחילו לחפש מי שיחרר אותו ונהיה בצרות אם יגלו שזה אנחנו  " שרונה מתלבטת, היא רוצה ללכת לפגישת המחזור, אומרת לשמוליק , "בוא נלך למפגש ,נתערבב ונתערה בין האנשים ולא   יגלו שזה אנחנו". ואם יתחילו לחקור ולחפש? מה יהיה?

בואי, בבקשה נסתלק מכאן, והוא התחיל למשוך אותה  לכיוון היציאה מהיער, לעבר מגרש החנייה  שם נמצאת למכונית שלהם..

הם מתחילים לרוץ, שרונה מועדת, וצעקה של כאב נפלטת  מפיה.

אולי, הרגל שלי..כואבת לי נורא,, אני חושבת שנקעתי אותה..  בקושי מצליח שמוליק להרים אותה, שמוליק מרים אותה והולך הכי מהר שהוא יכול..

הם כמעט מגיעים למגרש החנייה ואז שני אנשים-בריונים , ניגשים אליהם ושואלים-מה עשיתם ביער ? מה? מה זה מענין אתכם ומי אתם בכלל?

 שואל שמוליק..

אנחנו שואלים שאלות ולא אתה- תענה מיד ולא..ופתאום אחד הבריונים שולף אקדח ומכוון לעבר שרונה.. שרונה נבהלת ומנסה לצעוק אך השני סותם לה את הפה..ש..ש.. ,אני שוב שואל-איפוא הייתם ומה עשיתם ביער?

 היינו בדרך לכנס מחזור, עונה שמוליק, חברה שלי נפלה ונקעה את הרגל ולכן אנחנו חוזרים הביתה..טוב?

 האם ראיתם משהו חשוד ביער? לא ראינו כלום ,ענה שמוליק,

רק עצים וכמה ציפורים שעפו,. טיילנו ,דיברנו ופתאום היא מעדה

אז חזרנו מבלי להגיע לכנס..

הבריונים הסתכלו  אחד על השני, וחשבו אם להאמין להם או לא?

לאחר רגע ארוך, שנמשך נצח, החליטו לשחרר אותם ,כי ראו כמה הבחורה סובלת מכאבים. לכו לכם,  אבל אם נגלה ששיקרתם, רע ומר יהיה סופכם,

יש לנו דרכים לבדוק.כאילו קראו את המחשבה שעברה בראש לשרונה  ולשמוליק.

שמוליק עזר   לשרונה ללכת  עד המכונית, עלו למכונית ונסעו הביתה.

כל הדרך שתקו,כל אחד התעטפ במחשבות שלו..

למחרת היתה בעיתון מודעה קטנה על פושע שנעלם, ..

נעלמו עקבותיו,כך נאמר,עד היום הוא לא נמצא..

תגובות